رونالدو جاسوسی می کند!؟

صحبت های مهاجم دهه 90 شیاطین سرخ می تواند باعث دردسر جدیدی برای رونالدو شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ درحالی که رابطه کریستیانو رونالدو و باشگاه منچستریونایتد این روزها به اوج تنش رسیده صحبت‌های یکی از ستاره‌های سابق شیاطین سرخ درباره کریستیانو ممکن است این تنش را بیش از پیش تشدید کند.

دوایت یورک امروز در یک مصاحبه از صحبت‌های خود با ستاره پرتغالی یونایتد خبر داد. او مدعی شد کریستیانو رونالدو اطلاعاتی از درون رختکن را به او اطلاع داده است که اسرار باشگاه به حساب می‌آید. به گفته این ستاره سابق یونایتد، رونالدو اسراری را فاش کرده که مدیران باشگاه حاضرند برای منتشر نشدن آنها در رسانه‌ها هر چه دارند هزینه کنند.

این ستاره سابق یونایتد در مصاحبه خود به صحبت‌هایی اشاره کرد که حدود شش ماه پیش و در پایان فصل گذشته با کریستیانو رونالدو داشت. درست در پایان بدترین فصل تاریخ شیاطین سرخ در لیگ برتر؛ فصلی که باعث شد کریستیانو در طول تابستان از قصد خود برای ترک یونایتد پرده بردارد.

دوایت یورک در این مصاحبه گفت:" من در پایان فصل گذشته با کریستیانو صحبت کردم. ولی او اطلاعاتی در اختیارم گذاشت که باورم نمی‌شد. اسراری از درون باشگاه که مطمئنم یونایتد حاضر است 5 میلیون یورو به من بدهد برای اینکه آنها را فاش نکنم".

این صحبت‌های دوایت یورک چند روز بعد از تنش جدید در رابطه یونایتد و رونالدو مطرح می‌شود. کریستیانو در دقایق پایانی دیدار یونایتد و تاتنهام پیش از سوت پایان مسابقه ورزشگاه اولدترافورد را ترک کرد. این اقدام او خشم اریک تن‌هاخ و مدیران باشگاه را به دنبال داشت ولی در نهایت با عذرخواهی رونالدو او به تمرین‌ها بازگشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید