واکنش رونالدو بعد از پایان جنجال های هفته گذشته + عکس

کریستیانو رونالدو بعد از اتمام جریمه انضباطی و بازگشت به تمرینات منچستر یونایتد، پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و گفت که به تیمش متعهد است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رونالدو که به تازگی محرومیت از حضور در تمرینات تیمش را پشت سر گذشته، با اتمام جنجال های هفته گذشته پستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

ورزش سه نوشت: رونالدو پس از چند روز تمرین انفرادی در کرینگتون و خط خوردن از فهرست یونایتد برای بازی با چلسی، بالاخره از اواسط این هفته بار دیگر به تمرینات این تیم برگشت. 

این بازیکن پرتغالی پس از اتفاقاتی که در جریان بازی برابر تاتنهام رخ داد و به ترک زودهنگام نیمکت از سوی او و رفتنش به سوی رختکن منجر شد، حالا بار دیگر در تلاش است تا راهش را به ترکیب این تیم باز کند. 

او این هفته جلسه‌ای را با اریک تن‌هاخ برگزار کرد و صحبت‌هایی بین این دو مطرح شد که باعث شد او بار دیگر به تمرینات تیم اول برگردد. انتظار می‌رود که این بازیکن در بازی امشب در مرحله گروهی لیگ اروپا در میدان حضور داشته باشد. 

رونالدو شب گذشته تصویری از حضورش در تمرین یونایتد منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:« به شرایط عادی برگشتم و مثل همیشه همان تعهد و وفاداری همیشگی را نشان خواهم داد.»

n3wante3

این ستاره پرتغالی از ابتدای فصل تا به حال روزهای دشواری را پشت سر گذاشته است و بسیاری باور دارند که این آخرین روزهای حضورش در اولدترافورد است، چرا که هم او قصد دارد مانند تابستان به دنبال باشگاهی دیگر در ماه ژانویه باشد و هم مدیران و کادر فنی این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند او را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برسانند تا مشکلات پیش آمده در چند هفته اخیر حل شود. 

دیدگاه تان را بنویسید