مس رفسنجان از لیگ برتر والیبال اخراج می شود؟

مسئولان سازمان لیگ به علت بد قولی باشگاه مس رفسنجان در پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان فصل گذشته خود، جلوی بازی این تیم را گرفت و احتمالا مس از لیگ برتر اخراج خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مس رفسنجان به دلیل پرداخت نکردن بدهی های فصل گذشته خود جواز بازی مقابل نیان الکترونیک را کسب نکرد و احتمالا از لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد. 

ورزش سه نوشت: امروز صبح بود که محسن ترابی، رییس سازمان لیگ والیبال گفت: "سالن 9 دی رفسنجان اگر اسناد تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی سال گذشته خود را به سازمان لیگ ارئه نکند، اجازه بازی با نیان الکترونیک خراسان را نخواهد داشت.

مس رفسنجان قبل از شروع لیگ بدهی های خود را تعیین تکلیف نکرد و بازیکنان و کادر فنی سال قبل این تیم به کمیته انضباطی شکایت کردند و این کمیته نیز آرای خود را درباره این باشگاه صادر کرد و مس بر اساس قرارداد باید طلب شاکیان را پرداخت کند."

قرار بود امروز مس رفسنجان به مصاف نیان الکترونیک مشهد برود اما دقایقی پیش مشخص شد که به دلیل عدم تعیین تکلیف بدهی های این تیم بازی برگزار نشده و بنا بر قانون مسابقه ٣-٠ به سود تیم مشهدی به ثبت خواهد رسید.

همچنین اصلا بعید نیست که در جلسه بعدی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تصمیم گرفته شود که مس رفسنجان از لیگ کنار برود مگر این که اتفاق خاصی رخ دهد و این تیم بدهی های خود را پرداخت کند.

دیدگاه تان را بنویسید