بیانیه تند باشگاه مس رفسنجان علیه فدراسیون والیبال

باشگاه مس رفسنجان نسبت به اتفاقات هفته اول لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، قرار بود در هفته اول لیگ برتر والیبال تیم مس رفسنجان میزبان فولاد سیرجان ایرانیان در سالن شاهدیه یزد باشد و با توجه به این‌که تیم مس به تعهدات مالی سال گذشته خود شامل تسویه حساب با بازیکنان و فدراسیون عمل نکرده بود، سازمان لیگ اجازه برگزاری این مسابقه را نداد و مس با شکست فنی روبرو شد.

بر این اساس دیدار دو تیم مس رفسنجان و فولاد سیرجان ایرانیان 3 بر صفر در سه ست 25 بر صفر به سود نماینده سیرجان در جدول مسابقات ثبت شد.

در همین راستا مجید زین‌ الدینی، مدیرعامل این باشگاه با صدور بیانیه‌ای اعتراض خود را مطرح کرد که به شرح زیر است:

بی‌نظمی و بی‌برنامگی نیم فصل اول والیبال ایران. بعد از تایید سالن 9 دی رفسنجان که 8 روز قبل از بازی ها انجام شد، میزبانی رفسنجانی ها را به شهر یزد بردند؛ آن هم دربی استان کرمان بین دو تیم مس رفسنجان و فولاد سیرجان. با احترام به شهر یزد اما آقای داورزنی کجای دنیا چنین اتفاقی می افتد؟ کجای دنیا سرپرست تیم لیگ برتری را به عنوان سرپرست هیئت استان معرفی می‌کنند که در مسابقات ذینفع است؟ سالن های ورزشی که اکثرا چند منظوره هستند را تک منظوره و مابقی ورزش‌ها را به نابودی می‌کشانید.

با توجه به دستورالعمل‌های موجود در کشور چرا اصرار به خرید کف‌پوش‌های خارجی که نمونه داخلی آن موجود است، دارید؟ باشگاه مس رفسنجان سه، چهار نامه به فدراسیون در همین راستا زده است که هیچ‌گونه جوابی از فدراسیون دریافت نکردیم. مگر می‌شود شما برای باشگاه‌ها میزبانی در شهر دیگر را بدون اطلاع باشگاه تعیین کنید؟ آیا شما حقوقی برای باشگاه‌ها در نظر می‌گیرید؟ علی‌رغم میل باطنی مجبور شدیم که به رسانه‌ها اعلام کنیم، حق خود را از طریق جراید بگیریم و به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید