پیروزی پیکان و باخت شهداب در هفته دوم لیگ والیبال

لیگ برتر والیبال با انجام شش بازی پیگیری شد که مدعیان توانستند رقبای خود را شکست دهند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (چهارشنبه 13 مهرماه) با شش دیدار در شهرهای رشت، سیرجان، اردکان، تهران، گنبد و ارومیه بدون حضور تماشاگران پیگیری می‌شود.

هورسان 3 - نیان الکتریک یک

در دومین مسابقه هفته دوم لیگ برتر مردان تیم‌های هورسان رامسر و نیان الکترونیک خراسان در سالن شهدای رشت به مصاف یکدیگر رفتند و هورسانی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند.نماینده خراسان در ست دوم این مسابقه 25 بر 20 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 18 نتیجه مسابقات را واگذار کرد تا دومین شکست خود را تجربه کند. شاگردان رحمان محمدی‌راد با کسب این برد که دومین پیروزی هورسان در این فصل است، شش امتیازی شدند. حسین پورکاشیان، جلال اکبر اشرفی، مسعود یزدان‌پناه، مهدی نویدی و میثم پارسه به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را که به مدت 123 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند. علیرضا بهبودی از تیم نیان الکترونیک در ست چهارم مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

فولاد سیرجان 3 - سایپا صفر

در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر مردان تیم فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین این رقابت‌ها میزبان سایپا در سالن امام علی (ع) شهر سیرجان بود. شاگردان سعید رضایی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 21 نارنجی‌پوشان را شکست دادند و به دومین برد خود دست یافتند و شش امیتازی شدند. خلیل یگانه‌مجد، علی‌اکبر ثابتی‌پور و شهباز صدری، ناظران فنی، ویژه و داوری این مسابقه بودند. امید فولادی‌وندا و قادر صادقی نیز داوران اول و دوم این مسابقه بودند که 87 دقیقه طول کشید. سرمربی تیم فولاد سیرجان در ست دوم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

پیکان سه - مس رفسنجان صفر

مس رفسنجان در نخستین مسابقه این هفته و در سالن فدراسیون به مصاف پیکان تهران رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد. پیکانی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 23 و 25 بر 17 مس را شکست داد تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و شش امتیازی شوند. نماینده رفسنجان هم دومین شکست خود را تجربه کرد که البته اولین باخت، فنی مقابل فولاد سیرجان در هفته نخست بود. یونس حسن‌زاده، غفار درخشنده و محمد شاهمیری، ناظران فنی، ویژه و داوری این مسابقه بودند.داود نافعی و میلاد عرب اسماعیلی داوران اول و دوم این دیدار بودند که به مدت 98 دقیقه طول کشید.

نتایج سایر بازی ها به این شرح است:

شهرداری ارومیه یک - گیتی پسند 3

شهرداری گنبد صفر - لبنیات هراز آمل 3

راهیاب ملل - پاس گرگان (لغو شد)

ایفا سرام اردکان 3 - شهداب یزد 2

دیدگاه تان را بنویسید