عجیب‌ترین انتخاب برای سوپرجام/ تقابل استقلال و نساجی در ورزشگاه مستهلک!

با تصمیم سازمان لیگ، سوپرجام فوتبال ایران میان استقلال و نساجی در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

چی پلاس، سازمان لیگ بالاخره تصمیم خود درباره زمان و مکان سوپرجام را گرفت و این دیدار روز چهارشنبه 11 آبان میان تیم های استقلال و نساجی در کرمان برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ نوشت: مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

این انتخاب در حالی است که استقلال و نساجی انتخاب های متفاوتی درباره محل برگزاری این دیدار داشتند. پیش از این قرار بود سوپرجام در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شود که مورد مخالفت استقلال قرار گرفت.

بعد از کنار گذاشتن ورزشگاه خانگی گل گهر، بحث هایی درباره برگزاری بازی در اصفهان، مشهد، تهران و مازندران صورت گرفت و دو تیم درباره محل برگزاری بازی اختلاف نظر داشتند اما در نهایت بازی به ورزشگاه نه چندان باکیفیت باهنر منتقل شود.

انتقال بازی استقلال و نساجی به عنوان قهرمان های فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی به کرمان در حالی است که این ورزشگاه از چمن مناسبی هم برخوردار نیست.

با توجه به وجود ورزشگاه‌هایی با کیفیت خوب مانند فولاد آره‌نا، نقش جهان، فولادشهر، آزادی، امام رضا و چند ورزشگاه دیگر، انتخاب ورزشگاه باهنر عجیب به نظر می‌رسد!

دیدگاه تان را بنویسید