سوپرجام قبل از جام جهانی برگزار می شود؟

سازمان لیگ اعلام کرده سوپرجام فوتبال ایران قبل از نیم فصل دوم برگزار می شود اما هیچ زمان مشخصی برای این دیدار تعیین نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سازمان لیگ زمان برگزاری بازی سوپرجام را مشخص نکرده اما اعلام کرده این بازی قبل از نیم فصل دوم لیگ برتر برگزار خواهد شد. با این حال معلوم نیست تا قبل از جام جهانی نیم فصل اول خاتمه خواهد یافت یا خیر؟ 

استقلال و نساجی باید دیدار سوپرجام فوتبال ایران را برگزار کنند. قهرمان لیگ برتر و جام حذفی در فصل گذشته طی روزهای قبل خواستار مشخص شدن زمان این بازی شده بودند که به نظر می رسد فعلا در اولویت سازمان لیگ قرار ندارد.

 طی سال های گذشته بازی سوپرجام به دلایل مختلف بارها عقب افتاده و زمانبندی مناسبی برای برگزاری این دیدار وجود نداشته است. در همین راستا هم باشگاه استقلال طی روزهای قبل از سازمان لیگ خواسته بود این بازی یا قبل از شروع فصل و یا بعد از جام جهانی برگزاری شود تا این تیم زمان کافی برای آماده سازی را داشته باشد و دچار فشار زیادی در میان شلوغی های فصل جاری نشود. 

بعد از جلسه هم اندیشی مربیان با سازمان لیگ و بررسی جمیع شرایط، باز هم سازمان لیگ به جمع بندی نهایی نرسیده اما اعلام کرده که این جام را قبل از نیم فصل دوم برگزار می کند. 

با توجه به اینکه سازمان لیگ در حال برنامه ریزی برای اتمام نیم فصل نخست قبل از جام جهانی است، به نظر می رسد استقلال و نساجی هم باید قبل از جام جهانی به مصاف هم بروند که با خواسته آبی ها منافات دارد. 

هر چند تاریخ نشان داده برنامه ریزی های سازمان لیگ چندان خوب پیش نمی رود و همیشه میان تاریخ اعلامی و زمان برگزاری یک مسابقه تفاوت هایی وجود دارد. پس این احتمال چندان ضعیف نیست که سوپرجام هم بعد از جام جهانی برگزار شود. 

دیدگاه تان را بنویسید