تساوی بدون گل استقلال و نساجی در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و نساجی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی از ساعت ۱۷ امروز(جمعه) و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

بازی با حضور پرتعداد بازیکنان استقلال در نیمه حریف آغاز شد و آبی‌پوشان از همان ابتدا سعی کردند حریف را تحت فشار بگذارند. این فشار منجر به ایجاد موقعیت خطرناکی نشد اما روی یک ضربه کرنر، سیاوش یزدانی می‌توانست در دقیقه ۶ با ضربه‌ای دقیق‌تر دروازه نساجی را باز کند اما ضربه سر او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه استقلالی‌ها همان شیوه ابتدای بازی را در پیش گرفتند اما نمی‌توانستند موقعیت خطرناک ایجاد کنند.

بازیکنان نساجی هم که دفاع پرتعداد در دستور کارشان بود، وقتی توپ در اختیار مدافعان استقلال قرار می‌گرفتند پرس از بالا را انجام می‌دادند و بلافاصله بعد از عبور توپ از خط میانه، عقب می‌کشیدند تا در یک سوم دفاعی خودشان دفاع را شروع کنند. استفاده از ضد حملات در دستور کار نساجی بود اما سرعت کافی برای انتقال توپ از دفاع به حمله در این تیم دیده نمی‌شد.

در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه فشار استقلالی‌ها بیش‌تر شد و تعداد پاس‌های‌شان هم در پشت محوطه جریمه حریف افزایش یافت اما باز هم آبی‌پوشان در رسیدن به درون محوطه جریمه موفق نبودند و در معدود دفعاتی که توپ را به محوطه جریمه نساجی می‌رساندند موقعیت با بی‌دقتی مهاجمان یا تلاش مدافعان از بین می‌رفت.

بازیکنان نساجی هم در آخرین دقایق نیمه روی یک ضد حمله صاحب یک ضربه آزاد شدند اما این ضربه آزاد را رشید مظاهری به خوبی دفع کرد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب نساجی: حسین خطیر، حامد شیری، بهزاد داودی، سعید بیگی، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، میلاد کمندانی، علی داوران، محمدحسین باباگلی، فرزاد زامهران و کریم اسلامی.

دیدگاه تان را بنویسید