عذرخواهی گواردیولا به خاطر شعار هواداران منچسترسیتی مقابل لیورپول

گواردیولا اعلام کرد اگر در بازی تیمش مقابل لیورپول هواداران منچسترسیتی شعارهایی درباره فاجعه هیسل و هیلزبورو دادند عذرخواهی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از دیدار روز یکشنبه لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد که با پیروزی یک بر صفر قرمزها به پایان رسید باشگاه لیورپول از برخی شعارهای هواداران سیتی به شدت عصبانی بود و از آنها به عنوان شعارهای تنفر‌آمیز یاد کرد.

پپ گواردیولا امروز با خبرنگارانی مواجه شد که نظرش را درباره آن شعارها می‌پرسیدند. پپ در آستانه دیدار  منچسترسیتی مقابل برایتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرده بود و در پاسخ به آنها گفت با اینکه شعارهای مد نظر لیورپول را نشنیده ولی اگر واقعا چنین شعارهایی داده شده به خاطرشان عذرخواهی می‌کند.

یک خبرنگار به پپ گفت شاهد شعارهای هواداران سیتی بوده و اشاره کرد که آنها حرفهای غیر قابل قبولی درباره فاجعه‌ای هیلزبورو و هیسل سر داده‌‌اند. دو حادثه‌ای که لیورپولی‌ها به هیچ وجه تحمل شوخی با آنها را ندارند.

گواردیولا در پاسخ به این خبرنگار گفت:" من این شعارها را نشنیدم. اگر اتفاق افتاده متاسفم. این نماینده تیم ما و باشگاه ما نیست. البته اگر اتفاق افتاده باشد".

با اینکه باشگاه سیتی تا این لحظه واکنش رسمی‌ای نشان نداده ولی لیورپول در بیانیه‌ای اعلام کرد:" از اینکه شعارهای تنفرآمیزی شنیدیم که درباره فاجعه‌هایی بود که در استادیوم‌های فوتبال اتفاق افتاده است عمیقا متاسفیم".

 

دیدگاه تان را بنویسید