گواردیولا؛ عامل ترک منچسترسیتی از سوی ستاره برزیلی

ژسوس دلیل ترک منچسترسیتی و پیوستن به آرسنال را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گابریل ژسوس ستاره برزیلی و جوان سیتی، در فصل تابستان با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند راهی آرسنال شده و خیلی زود عنوان بهترین خرید تابستانی توپچی ها را از آن خود کرد. گابریل ژسوس که با زدن چهار گل و ارسال سه پاس گل در هشت بازی نقش مهمی در صدرنشینی آرسنال داشته، در مورد دلایل انتقال خود به این باشگاه صحبت کرده است.

گابریل ژسوس گفت: "در سیتی اوضاع متفاوت بود. مهاجم آنقدر توپ را لمس نکرد و موضوع را هنگام تماشای بازی های این تیم متوجه می شوید. زمانی که نوبت لمس توپ می رسید نیز فرصت کافی برای مهاجم وجود داشت، زیرا گواردیولا خواهان نزدیک تر شدن یک هافبک به محوطه برای شرکت در حملات بود. 

بنابراین تصمیم گرفتم تیمم را تغییر دهم. من با میکل آرتتا در مورد سبک بازی آرسنال صحبت کردم. او من را می‌شناسد و من نیز نسبت به او شناخت دارم، پس خیلی زود فهمیدم آرتتا از من چه می‌خواهد. حالا در زمین بازیکنی آزاد هستم، با لبخند فوتبال بازی کرده و سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکردم را ارائه دهم.

اولین تجربه دربی شمال لندن برابر تاتنهام؟ زمانی که برای پالمیراس، سیتی و تیم ملی برزیل بازی کردم، تجربه حضور دربی های زیادی داشته ام و بنابراین، می دانم که معنای این بازی چیست. اما هرگز در لباس آرسنال مقابل تاتنهام بازی نکردم و این اولین بازی من خواهد بود. من امیدوارم که نه تنها در اولین دربی، بلکه در تقابل های بعدی نیز پیروز شوم."

 

دیدگاه تان را بنویسید