اتفاق نگران کننده برای برزیلی ها در آستانه جام جهانی+ عکس

بازیکن برزیلی تاتنها در بازی مقابل اورتون مصدوم شد تا گمانه زنی هایی درباره غیبتش در جام جهانی صورت بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، درحالی‌که با چوب زیر بغل استادیوم تاتنهام را ترک می‌کرد اشک می‌ریخت. علت اشک‌های ریچارلیسون این بود که او می‌ترسید نزدیک به پنج هفته مانده به جام جهانی با این مصدومیت آرزوهایش برای بازی در این تورنمنت را نقش بر آب ببیند.

دیدار یاران ریچارلیسون مقابل تیم سابق او، اورتون، با پیروزی 2-0 تاتنهامی‌ها به پایان رسید. اما در دقیقه 52 این مسابقه ستاره برزیلی از ناحیه سابق پا دچار کشیدگی شد و روی زمین نشست. بعد از رسیدگی تیم پزشکی به او ریچارلیسون لنگ‌لنگان زمین چمن را ترک کرد.

اما خبرنگاران در میکسدزون استادیوم تاتنهام در حالی با ریچارلیسون مواجه شدند که او با چوب زیر بغل در حال عبور از مقابل آنها بود و سعی می‌کرد روی پای چپش فشار وارد نکند. خبرنگار شبکه ESPN از این فرصت برای سوال پرسیدن از ریچارلیسون استفاده کرد و مهاجم برزیلی نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و زیر گریه زد.

درحالی‌که تنها چند هفته به شروع جام جهانی باقی مانده ریچارلیسون موفق شده جایگاهش را به عنوان شماره 9 اصلی تیم ملی برزیل تقویت کند و تیته در این پست به او بیشتر از گابریل ژسوس و فیرمینو اعتماد دارد. ریچارلیسون در جدیدترین فیفادی در دو بازی دوستانه برای برزیل سه گل به ثمر رساند.

در پایان بازی آنتونیو کونته در گفت‌وگو با خبرنگاران تایید کرد که ریچارلیسون دست‌کم دیدار روز چهارشنبه تاتنهام مقابل منچستریونایتد را از دست خواهد داد. کونته گفت زمان بازگشت مهاجم برزیل به معاینات بیشتر پزشکی بستگی دارد و بعدا مشخص خواهد شد.

ریچارلیسون

دیدگاه تان را بنویسید