احتمال غیبت ستاره انگلیسی چلسی در جام جهانی

این احتمال وجود دارد که بازیکن انگلیسی چلسی جام جهانی 2022 قطر را از دست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از اخبار و گزارش‌های ضد و نقیض در روزهای گذشته درباره شدت مصدومیت ریس جیمز، دفاع راست انگلیسی باشگاه چلسی، این باشگاه بالاخره با انتشار بیانیه‌ای به این شایعات پایان داد.

ادعا شد که ریس جیمز که از ناحیه زانو مصدوم است به زودی تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و جام جهانی قطر را صد در صد از دست خواهد داد. در روزهای قبل‌تر اما ادعا شده بود که او ظرف دو یا سه هفته دیگر به ترکیب چلسی بازگشته و می‌تواند در جام جهانی برای سه‌شیرها بازی کند.

ریس جیمز در دیدار روز سه‌شنبه هفته گذشته چلسی مقابل میلان در لیگ قهرمانان آسیب دید. جام جهانی از روز 20 نوامبر یعنی نزدیک به 5 هفته دیگر در قطر آغاز می‌شود و انگلیس در اولین بازی خود به مصاف ایران می‌رود. وضع مصدومیت ریس جیمز برای کی‌روش و کادر فنی‌اش موضوع مهمی است چرا که کادر فنی ایران می‌خواهد بداند ساوت‌گیت احتمالا با چه ترکیبی در مقابل ایران قرار خواهد گرفت.

انگلیس حالا در پست دفاع راست با مشکل مواجه شده است چون علاوه بر ریس جیمز، کایل واکر و ترنت الکساندر آرنولد هم مصدوم هستند.

باشگاه چلسی در بیانیه‌ای اعلام کرد ریس جیمز تحت عمل جراحی قرار نمی‌گیرد ولی پزشکان به باشگاه اطلاع دادند که او به احتمال زیاد نزدیک به هشت هفته دور از میادین خواهد بود.

در بیانیه باشگاه چنین آمده است:" بعد از مشورت با پزشکان و همه طرف‌های ذی‌نفع اعلام می‌شود که ریس جیمز از این لحظه به یک برنامه ریکاوری و درمانی وارد می‌شود که انتظار می‌رود هشت هفته به طول بینجامد".

در صورتی که ریس جیمز نتواند زودتر از این زمان اعلام شده هشت هفته‌ای سلامت خود را به‌دست بیاورد جام جهانی برای او از دست رفته است. با این شرایط احتمال به میدان رفتن جیمز در دیدار مقابل تیم ملی کشورمان در قطر بسیار کم است.

ریس جیمز

دیدگاه تان را بنویسید