بازیکنان انگلیس هو شدند!

بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس، پس از باخت مقابل ایتالیا توسط هواداران خودی هو شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال انگلیس حریف ایران در جام جهانی 2022 قطر است که از شانس‌های اصلی صعود به دور حذفی مسابقات نیز به شمار می‌رود. این موضوع اما در حالی است که سه شیرها روزهای بسیار بدی را سپری می‌کنند و در پنج بازی گذشته خود به پیروزی دست نیافته‌اند. انگلیس در آخرین بازی خود نیز شب گذشته با حساب یک بر صفر برابر ایتالیا شکست خورد تا خشم هواداران این تیم برافروخته شود و هواداران آ‌ن‌ها بازیکنان این تیم را هو کنند.

دیلی استار نوشت:  کابوس‌ انگلیس پیش از جام جهانی با شکست دیگری ادامه یافت، این بار از ایتالیا. تیم ملی انگلیس در یک دیدار از لیگ ملت‌ها برابر ایتالیا با یک گل شکست خورد و هواداران بازیکنان این کشور را در پایان بازی "هو" کردند.

این نتیجه باعث شد که آن‌ها برای اولین بار از لیگ A لیگ ملت‌ها سقوط کنند. این تیم برای اولین بار در هشت سال گذشته پنج بازی متوالی را بدون برد پشت سر گذاشته است و همچنین در هیچ یک از آن مسابقات نتوانسته است گلزنی کند.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس به خبرنگاران گفت: تشخیص اینکه چرا گل نمی‌زنیم واقعاً دشوار است زیرا فکر می‌کنم فوتبال بدی بازی نمی‌کنیم. من واکنش هواداران را در پایان بازی درک می‌کنم زیرا نتایج بدی ما در این رقابت‌ها داشته‌ایم و بله این یک واکنش احساسی قابل درک از سوی هوادارانمان است.

تیم گرت ساوت گیت بعد از باخت برابر ایتالیا به سطح B لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرد.

ساوت گیت همچنان اصرار داشت که از نمایشی که تیمش با وجود داشتن بازیکنان هجومی مانند هری کین، فیل فودن و رحیم استرلینگ داشت ناامید نشده است. او در ادامه گفت: هم بیشتر شوت زدیم هم مالکیت توپ داشتیم و در کل غیر از نتیجه بازی خوبی ارائه دادیم. نتایج چیزی خواهد بود که همه به آن واکنش نشان می‌دهند اما من فکر می کردم نکات مثبت زیادی در این دیدار داشتیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید