احضار مدافع جنجالی استقلال به کمیته انضباطی

مدافع استقلال تهران به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال تهران که در روزهای گذشته با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود نسبت به جشن تولد ریکاردو ساپینتو در تمرین آبی‌ها اعتراض کرده بود، توسط باشگاه استقلال به کمیته انضباطی احضار شد.

ورزش سه نوشت: سیاوش یزدانی مدافع استقلال که بعد از برپایی جشن تولد ریکاردو ساپینتو در صفحه شخصی اش در توییتر مطلبی را به اشتراک گذاشت و منجر به حذف او از تمرینات شد،‌ باید در این خصوص پاسخگو باشد.

یزدانی اگرچه توییت خود را در صفحه اش ساعتی بعد از انتشار گسترده آن پاک کرد، اما مورد غضب ساپینتو قرار گرفت و فعلا در تمرینات هم شرکت نمی‌کند.

در این خصوص باشگاه استقلال قصد دارد برای یزدانی جلسه انضباطی تشکیل بدهد. این مدافع خاطی باید طی روزهای آینده به کمیته انضباطی باشگاه برود تا درباره رفتار خود پاسخگو باشد.

به نظر می‌رسد در جلسه انضباطی باشگاه استقلال مسئولان به جریمه این بازیکن بپردازند و در نهایت با مجوز ساپینتو او به تمرینات برگردد. البته بعید است قبل از مسابقه این هفته با آلومینیوم اراک روند رسیدگی به تخلف یزدانی اجرایی شود و شاید او بعد از بازی هفته دهم به جلسه انضباطی برود و کار خود را از سر بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید