بازگشت غلامی به تمرینات استقلال

عارف غلامی به زودی در تمرینات گروهی تیم استقلال تهران شرکت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ امروز (دوشنبه) 18 مهر 1401 پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، فرشید سمیعی مدیر حقوقی باشگاه استقلال تهران اعلام کرد که عارف غلامی مدافع ملی پوش آبی های پایتخت به زودی در تمرینات این تیم حضور پیدا می کند.

پیش از این باشگاه استقلال تهران عارف غلامی را به دلیل فعالیت هایش در فضای مجازی (اینستاگرام)، از حضور در تمرینات تیم ممنوع کرده بود.

روز 14 مهر ماه،‌ عارف غلامی به قصد شرکت در تمرین آبی‌پوشان به محل تمرین استقلال می رود اما او را به زمین تمرین راه نمی دهند و می گویند به دستور باشگاه تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرین استقلال منع شده است. نهایتا نیز این ممنوعیت با درخواست غلامی به صورت رسمی توسط بیژن طاهری سرپرست آبی هاٰ‌ به این مدافع ملی پوش اعلام می شود.

یکی از نزدیکان باشگاه استقلال در اینباره اعلام کرده بود که تمام بازیکنان و مربیان ایرانی استقلال در ابتدای فصل در قراردادی که امضا کردند، تعهد داده اند فعالیت شان در فضای مجازی کنترل شده باشد و در شبکه های اجتماعی کاری نکنند که باشگاه آسیب ببیند. فعالیت های اخیر عارف غلامی با تعهدی که داده، منافات دارد و ابتدا باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید