واکنش رسانه خارجی به حواشی سربازی اسماعیل‌نژاد

ملی‌پوش جوان والیبال ایران، همچنان با حواشی سربازی خود دست و پنجه نرم می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه حواشی پیش آمده برای امین اسماعیل‌نژاد ستاره تیم ملی والیبال ایران، درباره انجام خدمت سربازی، این بازیکن جوان اعلام کرد که از اتفاقات پیش آمده ناراحت است و امیدوار بوده که حداقل مسئولان به او اجازه دهند در تیم مد نظر خود به میدان برود.

worldofvolley در این خصوص نوشت: ستاره تازه متولد شده تیم ملی ایران نتوانست از خدمت سربازی معاف شود. او به دنبال عملکرد فوق العاده‌اش در لیگ ملت‌های 2022 و تا حدی در مسابقات قهرمانی جهان تمایل داشت که فصل آینده لژیونر شود اما به دلیل اینکه او خدمت سربازی را سپری نکرده است، مسئولان به او اجازه این کار را ندادند و در نهایت به مدت یک سال به سربازی احضار شد.

در حالی که تصور اولیه این بود که بتواند در باشگاه پاس گرگان (وابسته به ارتش) بازی کند این امکان هم گویا به دلیل نامعلومی دیگر وجود نداشت. اسماعیل‌نژاد هنوز در سطح باشگاهی بدون قرارداد است و ترجیح می‌دهد به جای اینکه مجبور شود در یک تیم سطح پایین بازی کند، لباس نظامی بپوشد.

امین اسماعیل‌نژاد در این خصوص گفته است: «من یک سرباز هستم و زمانی که برای تیم ملی بازی می‌کردم فقط نگران ادامه خدمت سربازی‌ام بودم. الان هم اگر قرار باشد برای پاس گرگان بازی کنم، ترجیح می‌دهم لباس نظامی بپوشم و به پادگان بروم. ما شش ماه است که خارج از کشور بوده‌ایم و سخت کار کرده‌ایم. کمترین کاری که مسئولان می‌توانستند انجام دهند این بود که به من اجازه بازی در تیمی که می‌خواستم را بدهند. من جوان هستم و مثل سعید معروف و سید موسوی در پایان کارم نیستم.»

دیدگاه تان را بنویسید