پیامک عجیب سربازی برای ستاره تیم ملی والیبال + عکس

ستاره جوان تیم ملی والیبال ایران باید به زودی راهی پادگان شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که بسیاری از اهالی والیبال ایران سعی داشتند با پا درمیانی معافیت امین اسماعیل‌نژاد از سربازی را بگیرند، به محض بازگشت تیم ملی به ایران از مسابقات قهرمانی جهان، با ارسال یک پیامک به پشت خط زن تیم ملی، مشخص شد که او باید راهی سربازی شود.

امین اسماعیل نژاد پدیده بی‌چون و چرای باشگاه شهداب در لیگ برتر والیبال ایران به شمار می‌آمد. او با نمایش های خیره کننده خود قهرمانی تیم یزدی در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر را رقم زد و همین موضوع باعث شد که نگاه بهروز عطایی را به خود جلب کند. 

اسماعیل نژاد یکی از ستاره های ایران در جام ملتهای والیبال و مسابقات جهانی والیبال بود و اما پس از بازگشت به ایران با یک پیامک سورپرایز شد.

امین اسماعیل‌نژاد

در فاصله چند ساعت بعد از بازگشت ملی‌پوشان امین اسماعیل نژاد یک استوری عجیب را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. پیامکی که محتوای آن این است: سلام و عرض ادب و صبح بخیر و خسته نباشی و خدا قوت به جنابعالی در مسابقات "زحمت بکش انشالله سه شنبه صبح در مورخه ٢٢*۶* ١۴٠١ راس ساعت ٧ صبح در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان با لباس مرتب نظامی جهت دیدار با سردار فرمانده محترم استان خود را جهت ادامه خدمت معرفی نمایید.

همچنین خود اسماعیل‌نژاد این متن را در واکنش به این پیامک نوشته و چند هم بازی خود در تیم ملی را هم تگ کرده است: دیروز بعد از مهم‌ترین تورنمنت والیبال دنیا!!!! هنوز خسته مسابقاتی و این پیامو می‌فرستن برات... تعطیلات خوش بگذره رفقا

دیدگاه تان را بنویسید