جی پلاس

نکته مهم درباره عدم اعلام لیست تیم ملی فوتبال برای جام جهانی

ایران برای اعلام لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی فقط تا فردا فرصت دارد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که قرار بود نشست خبری کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز (یک‌شنبه) ۲۲ آبان پیش از اعزام ملی پوشان به قطر برگزار شود، به دلیل برخی مسائل نامعلوم این نشست خبری پس از نزدیک به یک ساعت معطلی اصحاب رسانه کنسل شد که حواشی قابل توجهی را به همراه داشت.

یکی از مهم ترین نکات بحث معرفی لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. طبق برنامه قبلی قرار بود کارلوس کی‌روش این لیست را در نشست خبری مذکور اعلام کند که به دلیل کنسل شدن، همچنان خبری از لیست نهایی بازیکنان ایران نیست.

طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA)، همه ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موظف هستند نهایتا تا فردا (دوشنبه)  ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان ۱۴۰۱) لیست نهایی خود را به فیفا اعلام کنند که با وجود این موضوع، فعلا خبری از لیست نهایی ایران نیست. در حالی که سایر تیم‌های دیگر لیست‌های نهایی خود مشخص کرده‌اند.

فیفا در قوانین خود اعلام کرده است که اگر تیمی تا تاریخ معین شده لیست ۲۶ نفره نهایی خود را اعلام نکند، به معنای انصراف از مسابقات جام جهانی است و توسط فدراسیون جهانی فوتبال از مسابقات جام جهانی کنار گذاشته می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید