استقلال زیبا بازی کرد چون ساپینتو کنار زمین نبود!

پیشکسوت استقلال دلیل بازی خوب این تیم را نبود سرمربی کنار زمین می داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که رفتارهای ساپینتو در کنار خط، تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد.

تسنیم نوشت: ادموند اختر در خصوص عملکرد استقلال در 8 بازی گذشته گفت: استقلال در مجموع عملکرد خوبی داشته و در دیدار با فولاد هم فوتبالی منطقی و زیبا را به نمایش گذاشت. یکی از دلایلی که استقلال زیبا بازی کرد نبودن ساپینتو کنار خط بود چون رفتارهای ساپینتو در کنار خط، تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد. این رفتارها از یک مربی حرفه‌ای نباید دیده شود. اگر ساپیتو کنار زمین حضور داشت قطعاً بازی 20 دقیقه متوقف می‌شد!

وی در خصوص اعتراض استقلالی‌ها به داوری بازی با فولاد عنوان کرد: حداقل یک پنالتی باید برای استقلال گرفته می‌شد. به هر حال اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد و استقلال از این موضوع ضرر کرد.

اختر در ارتباط با نیمکت نشینی صالح حردانی که ممکن است با از دست دادن جام جهانی همراه شود، تأکید کرد: حردانی بازیکن خوبی است ولی اینکه چرا بازی نمی‌کند را باید از ساپینتو پرسید چون سرمربی تصمیم‌گیرنده است. از طرفی اعتقاد دارم بازدهی یامگا در فاز تهاجمی بیشتر است و او نباید در خط دفاعی به بازی گرفته شود.

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به شرایط مهدی قایدی تصریح کرد: قایدی در بازی‌های اخیر نتوانسته به استقلال و خودش کمک کند. او برای جدایی از استقلال تصمیم اشتباهی گرفت و نباید به امارات می‌رفت. امیدوارم قایدی خیلی زود به دوران اوج برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید