درخواست رونی از رونالدو

وین رونی از کریستیانو رونالدو درخواست کرد که در ترکیب منچستریونایتد صبور باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که کریستیانو رونالدو روزهای خوبی را در ترکیب منچستریونایتد سپری نمی‌کند، وین رونی ستاره سابق شیاطین سرخ از فوق ستاره پرتغالی این تیم درخواست کرد تا فعلا صبور بماند و در ادامه از فرصت‌های خود بهترین استفاده را کند.

رویترز نوشت: رونالدو در دومین دوره حضورش در یونایتد، این فصل فقط یک بازی لیگ را از ابتدا شروع کرده و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال رفتن از این تیم بود اگرچه اریک تن هاخ، سرمربی تیم گفته است که او هم‌چنان در برنامه‌های یونایتد حضور دارد.

رونی که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ با رونالدو در یونایتد بازی کرد، گفت که این بازیکن ۳۷ ساله به سختی می‌تواند با نیمکت نشینی در یونایتد کنار بیاید.

رونی که اکنون مدیریت تیم دی سی یونایتد را برعهده دارد به خبرنگاران گفت: مشخص است که سرمربی راه متفاوتی در این تیم دارد و دوست ندارد خیلی تغییر در تیم خود بدهد. برای بازیکنی مثل رونالدو خیلی سخت است که نیمکت نشین باشد و دوست دارد خودش را به ترکیب اصلی تیم برساند. نیمکت نشینی برای او بسیار دشوار خواهد بود. مطمئنم اگر صبور بماند، شانس بازی کردن را به دست خواهد آورد. من از رونالدو می‌خواهم که صبور بماند و بتواند در تیم خودش را نشان دهد.

یونایتد که با ۱۲ امتیاز از ۷ بازی در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد، یک‌شنبه در لیگ به مصاف اورتون می‌رود.

فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد که مدیر برنامه‌های رونالدو در حال مذاکره با تیم‌های جدید برای انتقال این بازیکن است و بعید است که او تا پایان فصل در تیم بماند. رونالدو در داربی بزرگ شهر منچستر که با شکست تحقیر آمیز شیاطین سرخ به پایان رسید فرصت بازی کردن به دست نیاورد.

دیدگاه تان را بنویسید