دنیای وارونه؛ تن‌هاخ هم رونالدو را نمی‌خواهد!

سرمربی تیم منچستریونایتد به رونالدو اعلام کرد که اگر قصد جدایی دارد، کسی مانع این کار نمی‌شود‌

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی تیم منچستریونایتد پس از دو شکست متوالی موفق شد با برتری ۲ - ۱ مقابل لیورپول مدعی، نخستین برد خود در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیر، از عملکرد رونالدو و مگوایر در تیم خود راضی نیست و به آن‌ها هشدار داده تا اگر قصد جدایی دارند از این تیم بروند.

روزنامه سان نوشت: تن‌هاخ پنجشنبه پیش از بازی برابر لیورپول یک جلسه درون تیمی برگزار کرده و همان جا به بازیکنانش خبر داده است که رونالدو هری مگوایر، کاپیتان یونایتد، جایی در ترکیب این تیم برای بازی برابر لیورپول ندارند. 

این مربی هلندی همچنین به آنها اعلام کرده است که هر بازیکنی که دوست ندارد در این تیم و تحت هدایت او بازی کند آزاد است که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات از این باشگاه جدا شود. 

این روزنامه معتقد است که سرمربی جدید یونایتد به هیچ وجه از ابهاماتی که درباره آینده رونالدو در این تیم وجود دارد راضی نیست و حالا ترجیح می‌دهد که او پیش از بسته شدن این پنجره تابستانی از تیمش جدا شود تا این که بخواهد به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد. 

تلاش ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، برای پیدا کردن باشگاهی برای این بازیکن همچنان ادامه دارد اما تا به حال بی‌نتیجه بوده است

دیدگاه تان را بنویسید