روزهای تاریک اسطوره محبوب مردم انزلی

مازیار زارع سال گذشته تبدیل به منجی ملوان شد و این تیم را بعد از سال ها به لیگ برتر آورد اما اوضاع برای او و تیمش در لیگ برتر مساعد نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ملوان در حالی هفته هشتم لیگ برتر را شروع خواهد کرد که تاکنون رنگ پیروزی را به خود ندیده و با احتساب یک بازی لغو شده، 4 شکست و 2 تساوی را در کارنامه خود می بیند. 

این نتایج منجر به قرار گرفتن ملوان در قعر جدول رده بندی لیگ شده و اگر ملوان دست نجنباند، به زودی یک سوم از لیگ برتر فرا می رسد و این تیم رسما باید برای بقا در لیگ برتر بجنگد. 

نگاهی به جدول رده بندی لیگ نشان می دهد اگر از همین هفته اوضاع ملوان بهبود یابد، مازیار زارع حتی می توان برای قرار گرفتن در نیمه نخست جدول هم تلاش کند اما در غیر این صورت، معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار ملوان و مرد محبوب انزلی‌چی‌ها است. 

مازیار زارع و پژمان نوری، دو بازیکن سابق ملوان که به اسطوره های این باشگاه تبدیل شده اند، با خداحافظی از فوتبال تبدیل به سرمربی و مدیرعامل این تیم شدند و توانستند این تیم را بعد از سال ها حضور در لیگ دسته یک به لیگ برتر بازگردانند. 

ملوان بندرانزلی

با این حال بازگشت ملوان به لیگ برتر برای این دو خوب پیش نرفته است. مازیار زارع که مرد محبوب مردم انزلی شده و همه او را به چشم منجی تیم خود می بینند، فعلا رنگ پیروزی را ندیده و در این هفته هم کار راحتی ندارد. 

ملوان در هفته هشتم در خانه میزبان صنعت نفت آبادان است و از دست دادن سه امتیاز این مسابقه می تواند حکم اخراج منجی ملوان را به دنبال داشته باشد اما کسب سه امتیاز همان چیزی است که ملوان می خواهد. 

تاکنون رضا پرکاس که یک پیروزی را هم در لیگ برتر کسب کرده بود، از سمت خود در صنعت نفت برکنار شده اما مازیار بدون پیروزی به کار خود ادامه می دهد و برای حضور روی نیمکت تیم محبوب خود نیازمند سه امتیاز است.

دیدگاه تان را بنویسید