جی پلاس

بدشانس ترین استقلالی تاریخ؛ ضرر عجیب یک ملوانی از سربازی یزدانی و مرادمند!

حضور مرادمند و یزدانی در ملوان یک خبر خوب برای این تیم و هوادارانش است اما به همان اندازه برای مدافع سابق آکادمی استقلال که در ملوان حضور دارد، خبر ناراحت کننده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ماجرای سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به جز استقلالی ها، برای عظیم گوک، بازیکن سابق آکادمی استقلال و کنونی ملوان انزلی خبر خوبی نیست و قطعا باعث نیمکت نشینی او خواهد شد!

عظیم گوک، مدافع گلستانی سابق استقلال بود که بعد از چند فصل نیمکت نشینی در استقلال، در سال 98 این تیم را برای کسب تجربه ترک کرد تا در آینده بتواند خودش را به استقلال برساند.

او بعد از پیشرفت لازم در لیگ دسته اول، در ابتدای فصل جاری به ملوان بندرانزلی پیوست و بلافاصله به ارکان اصلی این تیم را برای صعود به لیگ برتر تبدیل شد. ملوان در حضور این مدافع گلستانی، در 19 بازی فقط 7 گل دریافت کرده و هیچ شکستی را هم متحمل نشده است تا با 43 امتیاز در رتبه اول این مسابقات قرار گیرد.

در فاصله 15 هفته تا اتمام لیگ دسته اول، ملوان با 6 امتیاز بیش از مس کرمان صدرنشین است و همین موضوع باعث افزایش امیدواری ها برای بازگشت این تیم با سابقه به لیگ برتر شده است.

در چنین شرایطی، حضور مرادمند و یزدانی در این تیم به عنوان دو بازیکن باکیفیت که تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارند، برای ملوانی ها خبر خوشی است اما به طور قطع برای عظیم گوگ اینطور نخواهد بود!

با احتساب مدت زمان دو ساله تا اتمام دوران سربازی مرادمند و یزدانی در ملوان، گوک باز هم باید همانند دوران حضورش در استقلال به نیمکت تبعید شود. از طرفی با توجه به شانس بالای ملوان برای بازگشت به لیگ برتر، گوک فرصت حضور در ترکیب ثابت این تیم در لیگ برتر را هم از دست خواهد داد و به نظر می رسد، این ماجرا از هر سمتی که به آن نگاه کنیم، به ضرر این مدافع 25 ساله تمام شده است!

 

دیدگاه تان را بنویسید