گزارش جی پلاس

ملوان، برنده بزرگ اشتباه مدیران استقلال!

ماجرای سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی و لجاجت مدیران استقلال، باعث ضرر فجرسپاسی و سود ملوان از این ماجرا شد؛ به طوری که آن ها حالا دو مدافع کاملا آماده را برای قطعی کردن صعود به لیگ برتر در اختیار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی بعد از فرصت سوزی و از دست دادن مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر، به ناچار راهی ملوان بندر انزلی شده اند تا دوران خدمت سربازی خود را در قوهای انزلی سپری کنند؛ اتفاقی که به مثابه یک پیروزی بزرگ برای شاگردان مازیار زارع است.

در حالی که فجرسپاسی به علت نیاز شدید به این دو مدافع، برای اولین بار از اتمام معافیت سربازی این دو بازیکن سخن می گفت تا آن ها را برای نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد و سر و سامانی به وضعیت نامناسب خط دفاعی خود بدهد، در پی تصمیمات استقلال این دو بازیکن و همینطور باشگاه استقلال، ملوان بدون سر و صدا صاحب این دو بازیکن شده است.

اگر چه که برای این دو بازیکن هم بازی کردن در لیگ برتر - حتی در تیم فجر سپاسی - اتفاق بهتر و مناسب تری بود اما اعتماد آن ها به مدیران استقلال که نمی خواستند با واقعیت کنار بیایند و در اندیشه پیدا کردن راهی برای نگه داشتن این دو بازیکن آماده بودند، جواب نداد و حالا این دو جزوی از پازل ملوان برای بازگشت به لیگ برتر هستند.

ملوان بدون مرادمند و یزدانی توانسته با اختلاف بسیار مناسب نسبت به تیم دوم لیگ دسته اول - 6 امتیاز - قدم های بزرگی برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران بردارد و در 20 هفته برگزار شده از لیگ برتر شکستی نداشته و کاملا با هدایت مازیار زارع و مدیریت پژمان نوری آماده این اتفاق بزرگ است.

با اضافه شدن این دو مدافع، وضعیت خط دفاعی ملوان مستحکم تر از هر زمان دیگری خواهد شد و چه بسا آن ها تبدیل به نخستین تیم دسته اولی شوند که فصل را بدون شکست تمام می کنند و به لیگ برتر صعود می کنند.

البته حضور مرادمند و یزدانی در ملوان یک امتیاز دیگر هم برای این تیم کم سر و صدا با سابقه دارد. آن ها به احتمال زیاد در فصل آینده به لیگ برتر صعود خواهند کرد و از همین الان می توانند به داشتن یک خط دفاعی متسحکم در تقابل با تیم های مدعی حساب کنند.

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند

دیدگاه تان را بنویسید