مشکل یزدانی حل شد/ مدافعان استقلال باز هم کنار همدیگر + عکس

سیاوش یزدانی بعد از نبود هیچ تیمی وابسته به سپاه در سطوح اول و دوم فوتبال ایران، با موافقت نیروهای مسلح، یگان خدمتی خود را از سپاه به ارتش تغییر داد و می تواند برای ملوان انزلی بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از مشکلاتی که برای سیاوش یزدانی به وجود آمد، نظام وظیفه با تغییر یگان خدمتی این بازیکن و انتقال او به نیروی دریایی ارتش برای بازی در ملوان موافقت کرده است و او همبازی محمدحسین مرادمند خواهد شد.

پیش از این یزدانی سهمیه سپاه و مرادمند سهمیه ارتش بودند و در نتیجه هر کدام باید برای یکی از تیم‌های نظامی وابسه به این دو نهاد بازی می کردند. در نتیجه مرادمند می توانست در لیگ دسته یک برای ملوان بازی کند اما به علت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیم فصل، یزدانی فرصت بازی برای فجرسپاسی در لیگ برتر را نداشت و در لیگ دسته یک هم تیمی وابسته به سپاه پاسداران وجود نداشت. این اتفاق آینده فوتبالی این بازیکن را تهدید می کرد چرا که او باید راهی لیگ دسته دوم می شد.

با این حال، با توجه به این شرایط، نیروهای مسلح با تغییر یگان خدمتی یزدانی از سپاه به ارتش موافقت کرده و این بازیکن می تواند با انتقال به نیروی دریایی ارتش، در لیگ دسته یک برای ملوان بازی کند.

مرادمند صبح امروز خودش را به یگان آموزشی نیروی دریایی در رودسر معرفی کرده بود تا پس از طی مراحل مقدماتی، برای ادامه خدمت سربازی خود به تیم ملوان معرفی شود.

ملوان در حال حاضر با اختلاف شش امتیازی صدرنشین لیگ دسته یک است و به احتمال قوی امسال با هدایت مازیار زارع به لیگ برتر باز می گردد. حضور همزمان این دو مدافع باکیفیت به قدرت خط دفاعی ملوان اضافه خواهد کرد.

صبح امروز، صادق بارانی بازیکن ملوان در استوری اینستاگرام خود به صورت تلویحی از حضور یزدانی در ملوان خبر داده بود.

photo_2022-03-02_11-26-04

دیدگاه تان را بنویسید