گزارش جی پلاس

لحظات جنجالی جهان ورزش| بازیکنی که در بیمارستان اسلحه کشید!

هافبک سابق بارسلونا در یکی از درگیری هایش در بیمارستان تیراندازی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: آردا توران یکی از برجسته ترین فوتبالیست های تاریخ ترکیه بود که توانست برای تیم هایی همچون اتلتیکومادرید و بارسلونا بازی کند. او به یک اسطوره در کشورش تبدیل شد اما رفتارهای جنجالی اش موجب شد هیچ تیمی او را نخواهد و در نهایت مجبور به خداحافظی از فوتبال شود. هافبک ترکیه ای دوران درخشان خود را با درگیری و محکوم شدن به زندان لکه دار کرد. 

توران که ۱۰۰ بازی ملی دارد پس از دیدار دوستانه ترکیه و مقدونیه در راه بازگشت در بین مسافران بلال مسه، روزنامه نگار ورزشی را شناخت و او را متهم به دروغ نویسی درباره خود و دیگر هم تیمی هایش کرد. هافبک ترک، گردن مسه را گرفت و در حالی که به روزنامه نگار توهین می کرد به او ضربه زد. توران گفت: "می توانم از فوتبال خداحافظی کنم اما اجازه نمی دهم تو شرافت من و خانواده ام را لکه دار کنی." توران به خاطر این رفتارش از تیم ملی اخراج شد. 

هافبک سابق اتلتیکو که با پیراهن روخی بلانکو درخشید در بارسلونا مطابق انتظار عمل نکرد. او توسط دومنک تورنت، مربی کاتالان کنار گذاشته شد چون در وضعیت جسمانی بدی قرار داشت. آردا فقط تمرین می کرد و حتی با تیم سفر هم نمی کرد. دوران حضور هافبک ترک در بارسا تنها یک سال و نیم طول کشید و در حالی که تا سال ۲۰۲۰  با تیم کاتالانی قراداد داشت به صورت قرضی به باشاک شهیر پیوست. 

در می ۲۰۱۸ توران به سمت کمک داور بطری پرتاب کرد، به او ضربه زد و او را هل داد. سپس داور بازی را تهدید کرد. او به خاطر این رفتار غیرورزشی از حضور در ۱۶ بازی محروم شد و ادامه فصل را از دست داد. هافبک ترک همچنین ۸۳۰۰ یورو جریمه شد اما اوج رسوایی اش به درگیری اش در کلوپ شبانه بر می گردد. توران با برکان شاهین درگیر شد پس از این که خواننده معروف بازیکن ترک را متهم کرد که با همسرش رابطه داشته است.

پس از درگیری لفظی، آردا بینی خواننده معروف را شکست. شاهین را به بیمارستان انتقال دادند. در آنجا بود که هافبک سابق بارسلونا اسلحه غیرقانونی خود را در آورد و به سمت زمین شلیک کرد. در سال ۲۰۱۹ دادگاه، توران را به ۲۰ ماه زندان محکوم کرد اما او راهی زندان نشد. البته اگر در پنج سال آینده مرتکب جرم می شد باید به این حکم عمل می کرد. باشگاه باشاک شهیر از رفتارهای هافبک سابق بارسلونا کلافه شد و قرارداش را با این بازیکن فسخ کرد. 

دیدگاه تان را بنویسید