آفتابی شدن سرمربی های بی‌کار کنار نیمکت صنعت نفت

مدیران جدید صنعت نفت آبادان به دنبال برکناری رضا پرکاس و انتخاب جانشین مناسب برای او هستند و اکثر مربیان بیکار لیگ برتر پیشنهاد داده اند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با انتخاب مدیران جدید صنعت نفت آبادان، رضا پرکاس روی لبه تیغ قرار گرفته و مربیان بیکار یک به یک به این باشگاه لینک می شوند!

طی روزهای گذشته، علیرضا منصوریان و رضا عنایتی جدی ترین گزینه ها برای هدایت صنعت نفت آبادان بوده اند که به نظر می رسد هر دو به این تیم پاسخ منفی داده اند.

پس از جدایی علیرضا منصوریان از صنعت نفت آبادان این باشگاه رضا پرکاس را در راس کادرفنی قرار داد و پرکاس صنعت نفت را آماده لیگ بیست و دوم کرد.

اگرچه الان برای قضاوت عملکرد تیم زود است اما با این حال نتایج صنعت نفت در شش هفته ابتدایی باب میل هواداران صنعت و مسئولان این باشگاه نبوده و شنیده می‌شود که آن‌ها مذاکراتی با رضا عنایتی سرمربی پیشین هوادار داشته‌اند.

صنعت نفت در شش هفته ابتدایی چهار شکست، یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده‌ و با ۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته‌ است. جالب اینکه صنعت نفت یکی از شکست های خود را در لحظات آخر مسابقه مقابل تراکتور متحمل شد و عملکرد چندان بدی نسبت به سایر تیم های لیگ برتر نداشته است. 

رضا عنایتی، پس از آوردن هوادار به لیگ برتر این تیم را به رده یازدهم رساند و پس از حفظ سهمیه هوادار در لیگ، در پایان فصل از جمع شانزده سرمربی لیگ برتری خارج شد.

به نظر می رسد مدیران صنعت نفت بیش از اینکه نگران وضعیت تیم خود باشند، به دنبال برداشتن پرکاس و انتخاب گزینه مدنظر خود هستند و همه مربیان بیکار را از زیر نظر می گذرانند. 

دیدگاه تان را بنویسید