عذرخواهی مجیدی از منصوریان تکذیب شد/ مصطفوی: تیم شجاع در دربی موفق است

عذرخواهی سرمربی استقلال به خاطر رفتار سرد با علی منصوریان تکذیب شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از پایان بازی علی منصوریان از رفتار سرد مجیدی و عدم سلام احوالپرسی انتقاد کرده بود که گفته می شد فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع به رختکن نفت رف اما این موضوع ساعاتی بعد تکذیب شد.

مصطفوی: تیمی که شجاع‌تر است، در دربی موفق می‌شود

صالح مصطفوی، مربی استقلال بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان و رسیدن به داربی ۹۸ پایتخت و استراتژی تیمش در این دیدار گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. برای بازی بعد جلسات فنی نداشتیم. در بازی استقلال و پرسپولیس هر تیمی که شجاع‌تر باشد، موفق‌تر است. این مساله به کادرفنی باز می‌گردد. ما تیم جوانی داریم و جوان‌ترها شجاع‌تر هستند.

مصطفوی درباره پیروزی استقلال در این دیدار اظهار کرد: به نظرم در هر دو نیمه بازی، ما موقعیت‌های باکیفیتی درست کردیم. شاید تنها نکته منفی بازی امروز ما این بود که از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردیم. به زعم کارشناسان داوری، گل دوم ما هم درست بود. مستحق برد با نتیجه بهتری بودیم. به هر حال این بازی تمام شد و سه امتیاز را گرفتیم. از امشب و فردا همه تمرکز ما برای بازی با تیم بسیار خوب و باکیفیت پرسپولیس است که امروز هم بردند و جدی‌ترین رقیب برای قهرمانی هستند. ان‌َشاء‌الله که در هفته آینده بازی خوبی را شاهد باشیم. 

او درباره عملکرد رافائل سیلوا در این دیدار با وجود جلسات تمرینی اندک با این تیم گفت: رافائل بیش‌تر از دو، سه جلسه با ما تمرین کرده بود و مدافع باتجربه‌ای است و عملکردش خوب بود. همه بازیکنان حداکثر توان خود را گذاشتند و بازی خوبی ارائه کردند و بازی را بردند. 

دستیار مجیدی درباره اعتقاد منصوریان به این‌که داور پنالتی این تیم را نگرفته است گفت: درباره اعتقاد آقای منصوریان چه بگویم؟ ما بازی را یک بر هیچ زدیم و یک گل هم زدیم که قبول نشد. در بازی قبل و در این بازی خیلی باکیفیت بازی کردیم. نظرم این است که مستحق سه امتیاز بود.  

او درباره غیبت ژستد در این دیدار و این‌که آیا مجیدی از این مهاجم خارجی رضایت نداشته است؟ گفت: آقای مجیدی چندین بار راجع به بازیکنان مختلف که صحبت‌هایی مطرح می‌شود، سخن گفتند. آقای مجیدی یک سری وظایف فنی به بازیکنان محول می‌کنند. از ژستد و سایر بازیکنان رضایت دارند و تصمیمات بر اساس شرایط هر بازی و کاملا فنی است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید