نمی توانید لواندوفسکی را متوقف کنید!

روبرت لواندوفسکی با پیراهن بارسلونا موفق به هت تریک در لیگ قهرمانان اروپا شد و اولین بازیکنی نام گرفت که با سه تیم مختلف در اروپا این کار را انجام داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا به نخستین بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که توانسته با پیراهن سه تیم مختلف در این رقابت‌ها هت‌تریک کند.

بارسلونا فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را توفانی آغاز کرد. آبی اناری ها که در نوکمپ از ویکتوریا پلژن پذیرایی کردند با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی دست پیدا کردند. ستاره این بازی روبرت لواندوفسکی بود که در نخستین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن بارسلونا هت‌تریک کرد.

لواندوفسکی با هت‌تریک در این بازی یک رکورد جدید را در لیگ قهرمانان اروپا به نام خود به ثبت رساند. طبق اعلام شبکه آماری اوبتا، لواندوفسکی تنها بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست که موفق شده با پیراهن سه تیم مختلف در این رقابت ها هت‌تریک کند.

این مهاجم لهستانی پیش از این یک بار با پیراهن دورتموند و ۵ بار با پیراهن بایرن مونیخ در این رقابت ها هت‌تریک کرده بود و شب گذشته هم نخستین هت‌تریک خود را با پیراهن آبی اناری ها به ثبت رساند تا یک شب تاریخی را در این رقابت بزرگ تجربه کند.

لواندوفسکی تابستان سال جاری راهی بارسلونا شد و عملکرد خیره کننده ای در این تیم داشته به طوری که در رقابت های لالیگا هم در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید