خرید کاوه رضایی سخت تر از لواندوفسکی است؟

موش و گربه استقلال و کاوه رضایی برای عقد قرارداد از مدت ها قبل آغاز شد و ظاهرا قصد تمام شدن هم ندارد و دو طرف به طور مکرر در حال پنهان کاری هستند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کاوه رضایی بامداد پنج شنبه راهی محل مذاکره مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات شد؛ غافل از اینکه در ساعت یک بامداد هم اهالی رسانه در مقابل هتل اسپیناس حضور داشتند تا بخشی از مذاکرات مهاجم مدنظر استقلال را ثبت کنند. 

طولانی شدن روند مذاکرات استقلال و کاوه رضایی برای عقد قرارداد همکاری در حالی به شکل عجیب و غریبی دنبال می شود که در این مدت زمان تیم های بزرگ اروپایی توانستند بهترین ستاره های فوتبال جهان را جذب کنند. 

علاوه بر این، مخفیانه بودن مذاکره استقلال و کاوه رضایی در حالی است که بارسلونا و بایرن مونیخ که مشکلات زیادی هم بر سر لواندوفسکی داشتند، به سرعت به توافق دست یافتند و بهترین گلزن سال های اخیر دنیای فوتبال راهی بارسلونا شد اما همچنان مذاکره رضایی و استقلال ادامه دارد!

این مذاکرات بلند مدت در شرایطی است که کاوه رضایی در حال حاضر بازیکن ملی پوش هم نیست و در 30 سالگی شایعات زیادی درباره مصدومیت های مکرر این بازیکن وجود دارد. حتی شب گذشته هم کاوه رضایی بعد از توافق با مدیران استقلال به شکلی از هتل اسپیناس خارج شد که عکسی از او منتشر نشود!

تیم استقلال از چند هفته قبل تمرینات خود را با ساپینتو آغاز کرده و طولانی شدن این مذاکره و حتی نهایی شدن آن در روزهای آینده به منزله عقب افتادن کاوه رضایی از جمع آبی پوشان خواهد بود و شاید همین مساله منجر به خارج شدن رضایی از حلقه تاکتیکی ساپینتو شود. 

اما نکته جالب اینکه تقریبا همه از زمان اتمام لیگ بلژیک می دانستند که کاوه رضایی و استقلال بار دیگر به سراغ هم می آیند اما دو طرف چندان تمایلی برای کاهش دادن این مذاکرات فرسایشی ندارند!

دیدگاه تان را بنویسید