جی پلاس

طاقچه بالای لژیونرهای بی کیفیت برای استقلال؟!

استقلال در حالی خبر از ادامه مذاکرات با رضایی و محبی می دهد که ماجرای حضور آن ها در این تیم خسته کننده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از همان نخستین روزهای نقل و انتقالات مسئولان استقلال خبر از مذاکره با محمد محبی و کاوه رضایی، دو لژیونر ایرانی می دادند اما پس از گذشت چند هفته هنوز این ادعاها رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

این در حالی است که در ابتدا درباره حضور محبی در جمع آبی ها، گفته می شد که یک سهامدار سانتاکلارا عامل این مذاکرات بوده و با خروج او از این باشگاه، انتقال محبی با مشکل مواجه شده. از سوی دیگر خبرهایی مبنی بر تغییر مدیر ورزشی این باشگاه پرتغالی منتشر و اعلام شد که ادامه روند مذاکرات منوط بر تایید مدیر جدید است اما نهایتا این اخبار در حد همان شایعات باقی ماند و محبی آبی پوش نشد تا پرونده آن فعلا مختومه شود.

ماجرای کاوه اما متفاوت است و طبق شنیده ها، او با شرط باشگاه استقلال مبنی بر حضور در تست های پزشکی موافقت نکرده و قصد دارد در صورت توافق، قراردادی یکساله را امضا کند اما باشگاه خواهان قرارداد دو ساله و بدون بند جدایی است.

همه این اخبار در حالی منتشر می شود که هنوز هیچ یک از طرفین این مذاکرات را رد یا تایید نکرده اند و مشخص نیست بالاخره این موضوع به کجا ختم خواهد شد.

باشگاه استقلال که در فصل نقل و انتقالات با انتقاد هوادارانش مواجه بود، در این مدت بارها سعی کرده از اسامی مختلف برای گرمی بازار استفاده کند اما هیچ کدام از این گزینه ها مانند محبی و رضایی نهایی نشده اند و از طرفی بازیکنان هم با تغییر موضع، آبی ها را دچار سرگیجه کرده اند.

در این بین مشخص نیست واقعا استقلال با این اسامی بازی کرده و وقت می خرد یا بازیکنان برای باشگاه طاقچه بالا می گذارند که البته مورد دوم محتمل تر است!

حضور بازیکنی که یک فصل از فوتبال دور بوده و شرایط مصدومیتش هنوز هم مشخص نیست، می تواند یک قمار سخت برای آبی ها باشد، در حالی که آن ها همین الان هم مهاجمان مختلفی را دارند و می توانند روی بازیکنان آماده تری سرمایه گذاری کنند. بسیاری از فوتبالیست های ایرانی که خارج از کشور بازی می کنند و برای حضور در جمع سرخابی ها بندهای عجیب و غریب در قرارداد را می خواهند از شرایط خوبی برخوردار نیستند و صرفا با نام لژیونر بازارگرمی می کنند در حالی که خودشان بهتر از هرکسی می دانند که در اروپا با این وضعیت فنی که دارند نه پول بیشتری می گیرند و نه افتخاری کسب می کنند. نکته جالب تر اینکه بعد از بستن قرارداد دوباره با کلمات بازی و از عشق و علاقه برای برگشتن به تیم شان صحبت می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید