لواندوفسکی: نیازی به جانشین من در بایرن نیست

رابرت لواندوفسکی اعتقاد داردن بایرن مونیخ نیازی به انتخاب جانشین به جای این مهاجم ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رابرت لواندوفسکی، ستاره جدید بارسا، می‌گوید باشگاه سابقش، بایرن مونیخ، نیازی به پیدا کردن جانشینی مستقیم برای او ندارد چرا که نیازمند یک مهاجم شماره 9 نیست.

رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی که حالا رسما بازیکن بارسلونا است، می‌گوید باشگاه سابق او، بایرن مونیخ، در فصل آینده نیازی به پیدا کردن جانشینی مستقیم برای او ندارد. لواندوفسکی معتقد است یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، بازیکنان تهاجمی مستعد زیادی در اختیار دارد.

لواندوفسکی در روزهای اخیر با قراردادی 50 میلیون یورویی به بارسا پیوست تا به دوران هشت ساله حضورش در بایرن مونیخ پایان دهد. گفته می‌شود جدایی لواندوفسکی باعث تضعیف بایرن خواهد شد ولی او این ادعاها را رد کرده و گفت بایرن در خط حمله با ترافیک استعدادهای تهاجمی روبه‌رو است.

لواندوفسکی در گفت‌وگو با مجله آلمانی اشپورت‌بیلد گفت:" من معتقدم بایرن آنقدر استعداد تهاجمی دارد که لزوما نیازی به یک مهاجم شماره 9 نداشته باشد. بازی کردن با یک سانترفوروارد کلاسیک حتما ضروری نیست. خط حمله بایرن واقعا استثنایی است و آنها به خوبی می‌توانند شرایط جدید را مدیریت کنند، بدون اینکه نیازی به پیدا کردن جانشینی مستقیم برای من داشته باشند.

بایرن مونیخ کسانی مثل کینگزلی کومان، لروی سانه، توماس مولر، و جمال موسیالا را دارد. از این به بعد مسئولیت بیشتری برای گلزنی به آنها داده خواهد شد و این باعث می‌شود آنها در مسئولیت و نقش جدیدشان رشد کنند".

 

دیدگاه تان را بنویسید