دیاباته می تواند در هفته پنجم برای پرسپولیس به میدان برود

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد کارت بازی شیخ دیاباته تا روز یک شنبه صادر می شود و او با تصمیم کادرفنی می تواند برای تیم خود بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد کارت بازی شیخ دیاباته، خرید جدید سرخپوشان تا روز یک شنبه صادر می شود و او می تواند با تصمیم گل محمدی به میدان برود.

رضا درویش، مدیر عامل پرسپولیس پس از امضای قرارداد با شیخ دیاباته در مورد اسامی مختلفی که پیرامون این باشگاه برای جذب مهاجم خارجی وجود داشت گفت: دیدید که بیشتر، جنبه دلالی داشت خیلی از دلا‌لها این بازیکنان را مطرح می‌کردند که به هوای پرسپولیس بازاری برایشان در جای دیگر درست کنند که الحمدالله ما درگیر فضای مسموم یک‌سری از دلال‌ها نشدیم. امیدواریم همه دست به دست هم دهیم که این فضای مسموم کنترل شود که همه بتوانند از فوتبال نفع ببرند.

او در مورد استرس هواداران در مسیر جذب مهاجمان خارجی و رضایت حال حاضر آنها گفت: هواداران مالکان اصلی این باشگاه هستند و بعضی‌ از دلال‌ها از عواطف و احساسات پاک این هواداران سواستفاده کردند اما هواداران ما هوشیار بودند و نگذاشتند افکار پلید دلال‌ها بر آنها فائق بیاید. ما مکررا گفتیم که صبر کنند، مدیریت و کادرفنی بازیکن مطلوبی که بتواند به پرسپولیس کمک کند، جذب می‌کند. این صبر ثمر داد و ما دو بازیکن خارجی که جذب‌شان کم‌نظیر بود با این رزومه را به پرسپولیس آوردیم.

درویش در مورد اینکه شیخ چه زمانی اجازه بازی پیدا می کند بیان کرد: انشاالله یکشنبه ITC او می‌رسد و از آنجا به بعدش با کادرفنی است که بنا باشد از او در این بازی یا بازی بعدی استفاده کند‌. ما باید بازیکنان را جذب و شرایط حضور آنها را مهیا کنیم و از آن به بعدش تصمیم کادرفنی است.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: الان اول راه است و خیلی زود است بگوییم ما صدرنشین هستیم، خیلی تیم‌ها نیم قصل صدرنشین بودند و بعد قهرمان نشدند. ما جز به قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. انشاالله با همکاری بازیکنان و کادرفنی مسیر را برای قهرمانی طی می‌کنیم.

درویش راجع به حضور بانوان گفت: یکی از کارهای خوبی که در دولت سیزدهم رخ داد حضور بانوان در استادیوم بود. در بازی قبل دیدید چقدر فضای سالمی در ورزشگاه حاکم بود. جا دارد از آقایان تشکر کنم و لیدرهای‌مان سعی کردند فضای خوبی را ایجاد کنند. خانم‌ها هم با سختی راه آمدند و آرزوی چهل ساله‌شان را برآورده کردند. من به هواداران خانم هم گفتم اگر بناست که از شورای تامین برای افزایش تعداد خواهش کنیم، شما با رفتار خوبتان می‌توانید فضا را برای بانوان دیگر فراهم کنید. جا دارد از پیگیری‌های شخص وزیر ورزش و رییس جمهور تشکر کنم.

دیدگاه تان را بنویسید