طوفان سیتی با هالند و ادامه صدرنشینی آرسنال/ برد دراماتیک لیورپول و خودنمایی مسی در پاریس

آرسنال و منچسترسیتی هفته پنجم لیگ برتر انگلیس را با پیروزی پشت سرگذاشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، 3 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه، منچسترسیتی به برتری 6 بر صفر مقابل ناتینگهام فارست رسید و آرسنال نیز دوباره به برتری رسید تا همچنان در تمامی مسابقات پیروز از میدان خارج شود و با اقتدار در صدر قرار گیرد.

در بازی منچسترسیتی، ارلینگ هالند یک طوفان دیگر به راه انداخت و در 26 دقیقه یک هت‌تریک دیگر به ثبت رسانید. او در 5 بازی تاکنون 9 گل زده تا رکورد تاریخ لیگ برتر انگلیس در ماه آگوست را نیز بشکند. بچه‌غول در 101 لمس توپ 9 گل زده تا همه از یک قاتل دیگر در انگلیس صحبت کنند. گل‌های دیگر شاگردان پپ را خولیان آلوارز 65 و 87 و ژوائو کانسلو 50 به ثمر رساندند تا پپ به برتری 6 بر صفر دست یابد.

آرسنال نیز در ادامه روند درخشش خود در مقابل استون ویلا یک بازی سخت را دنبال کرد ولی توانست باز هم به برتری دست یابد. اکنون توپچی‌ها تنها تیم جزیره هستند که هنوز شکست یا تساوی ثبت نکردند و در 5 بازی به 15 امتیاز دست یافتند تا با اقتدار در صدر قرار گیرند. گل‌های آرسنال را گابریل ژسوس 30 و گابریل مارتینلی 77 به ثمر رساند و تک گل شاگردان جرارد را نیز داگلاس لوئیز در دقیقه 74 به ثمر رساند. استون ویلا پس از 5 بازی تنها به یک برد رسیده تا با قرار گرفتن در رده نوزدهم جایگاه بدی داشته باشد. جرارد به همراه راجرز از لسترسیتی و لمپارد از اورتون به شدت جایگاه‌های متزلزلی دارند. در جدول لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 15 امتیاز صدرنشین و منچسترسیتی با 13 امتیاز در رده بعدی قرار گرفته است.

لیورپول هم به مصاف نیوکاسل رفت تا در یک مسابقه برابر، دیدنی و پر از هیجان در واپسین لحظات به برتری 2 بر یک دست یابد. گل اول لیورپول را در دقیقه 61 بابی فیرمینو به ثمر رساند و در جایی که همه انتظار تساوی داشتند، کاروالیو ناجی کلوپ نام گرفت و در دقیقه 8+90 گل برتری تیمش را در آنفیلد را به ثمر رساند تا به مرد این بازی نام گیرد.

در چارچوب هفته پنجم لیگ فرانسه، پاری سن ژرمن به مصاف تولوز رفت و با درخشش مسی به برتری 3 بر صفر رسید.در این بازی هر 2 پاس گل بازی را مسی داد و نیمار و امباپه برای پاریسی‌ها گلزنی کردند. گل سوم پاریس را نیز خوان برنات در دقیقه 1+90 به ثمر رساند.

در چارچوب هفته چهارم سری‌آ ایتالیا یوونتوس به مصاف اسپتزیا رفت و به برتری 2 بر صفر رسید. گل اول یووه را باز هم ولاهوویچ با یک ضربه کاشته دیدنی به ثبت رساند تا پس از بازی با رم، یک بار دیگر با یک گل زیبا یوونتوس را به گل برساند. گل دوم تورینی‌ها را هم آرکادیوش میلیک، مهاجم جدید آنها به ثمر رساند تا در اولین مسابقه گلزنی کند.

آرسنال استون ویلا

دیدگاه تان را بنویسید