فحش اشتباهی هالند بعد از دبل در انگلیس!

ارلینگ هالند در مصاحبه خود اشتباه عجیبی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ارلینگ هالند، ستاره ۲۲ ساله منچسترسیتی، در اولین بازی خود در لیگ برتر دو گل به ثمر رساند تا منتقدانش را ساکت کند. با این حال، این مصاحبه بعد از بازی هالند بود که هواداران را به خنده انداخت. خرید تابستانی ۵۱ میلیون پوندی، ناکامی خود در هت‌تریک کردن را لعنت کرد و بعد که متوجه شد روی آنتن زنده بوده و چه کرده دوباره فحش داد.

هالند در مصاحبه با «اسکای اسپورت» گفت: «شروع خوبی بود و چیزی بیشتر از این برای گفتن نیست. هنوز خیلی زود است. ما باید به مسیر ادامه بدهیم.»

وقتی از هالند پرسیده شد که آیا از اینکه با دو گل به جای هت‌تریک بازی را تمام کرده ناامید شده یا خیر، گفت: «می‌شد خیلی بهتر از این باشد. می‌توانستم هت‌تریک کنم، ولی نشد دیگر، لعنت بهش که نشد. ولی اشکالی ندارد. ما هرروز بهتر می‌شویم.»

مصاحبه‌کننده به هالند تذکر داد که حواسش را جمع کند چون روی پخش زنده است، که این بازیکن نروژی در پاسخ گفت: «آخ لعنتی متاسفم، زبان من هنوز آنقدرها خوب نیست.»

هالند در نیمه اول برای زدن پنالتی بسیار بااعتماد به نفس ظاهر شد و توپ را به گوشه پایینی دروازه وارد و به این ترتیب فصل گلزنی خود را آغاز کرد. وقتی از او در مورد احساسش نسبت به بازی پرسیدند گفت: «ما باید ادامه بدهیم. تازه ۳۰ دقیقه از آخرین گل من گذشته، از همین لحظه باید با تلاش به راهمان ادامه بدهیم.»

این اولین باری نیست که هالند به خاطر مصاحبه بعد از بازی خبرساز می‌شود. هالند به کم حرفی معروف است و پس از پیروزی ۴-۰ بوروسیا دورتموند مقابل شالکه در ماه می ۲۰۲۰ این موضوع را ثابت کرد. مصاحبه در مجموع ۲۶ ثانیه به طول انجامید و هالند فقط ۱۱ کلمه به زبان آورد و کار را تمام کرد. ستاره ۱۹ ساله (در آن زمان) با بالا انداختن ابروهایش به وضوح نشان داد که حوصله صحبت کردن ندارد.

مصاحبه با این سوال آغاز شد که چرا بازیکنان دورتموند تصمیم گرفتند با وجود خالی بودن ورزشگاه «سیگنال ایدونا پارک» در طول همه‌گیری، «دیوار زرد» را اجرا و جشن سنتی خود را برگزار کنند. و هالند پاسخ داد: «چرا که نه»، و ابروهای خود را بالا انداخت.

مصاحبه‌کننده کمی سکوت کرد و بعد پرسید آیا پیامی برای هواداران بوندسلیگا فرستاده؟ هالند تایید کرد که بله این پیام برای هواداران من و دورتموند است. مصاحبه‌کننده پرسید؟ «هواداران همه چیز شما و دورتموند هستند؟» او پاسخ داد «بله» و رفت تا از سوالات بیشتر جلوگیری کند.

یکی از معروف‌ترین مصاحبه‌های هالند در سال ۲۰۱۹ انجام شد، زمانی که این مهاجم به جوانترین بازیکنی که در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در نیمه اول هت‌تریک می‌کند، تبدیل شد.

خبرنگار از او پرسید: «شما جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شدید که نیمه اول هت‌تریک کرده است. هم اکنون چه احساسی دارید؟»

هالند پاسخ داد: «احساس خیلی خوبی دارم.»

خبرنگار سپس پرسید: «چیز دیگری برای گفتن ندارید؟» که هالند پاسخ داد: «شما پرسیدید چه احساسی دارم، من پاسخ دادم.»

خبرنگار دوباره سوال دیگری کرد و پرسید: «رازش چیست؛ ۱۷ گل در ۹ بازی؟» هالند در پاسخ گفت: «سخت کار کردن.»

مصاحبه‌کننده گفت: «نتیجه امشب لیورپول را دیدی؟ آنها در آنفیلد ۲-۰ شکست خوردند. دو هفته دیگر به آنفیلد می‌روی. پدرت در سال ۱۹۹۷ در آنجا گلزنی کرد، آیا می‌خواهی از او پیروی کنی؟» هالند پاسخ داد: «امیدوارم»، و بعد گفت: «این چه سوالاتی است؟» و به دوربین چشمک زد.

به احتمال زیاد هالند به زودی پس از شروع چشمگیرش در رقابت‌های لیگ برتر ۲۰۲۳-۲۰۲۲ دوباره جلوی دوربین‌ها خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید