ملی پوش والیبال ایران راز تراشیدن موهایش را فاش کرد

سرعتی زن تیم ملی والیبال دلیل تراشیدن موهایش را حمایت از کودکان سرطانی اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیرحسین توخته پس از پیروزی 3-1 ایران مقابل مصر درباره بازی گفت: بازی سختی برابر مصر داشتیم. در قهرمانی جهان تیم ضعیف نداریم و همه تیم‌ها با تمام توان به میدان می‌آیند. تیم مصر بازیکنان خیلی خوبی داشت. در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم‌ها مهم است و هیچ دیداری را نمی‌توان ساده گرفت.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: نتیجه مسابقات مرحله مقدماتی برای تعیین حریف مرحله بعد اهمیت زیادی دارد. بنابراین هر چه عملکرد بهتری داشته باشیم در مرحله یک هشتم نهایی نیز با تیمی که عملکرد ضعیفی‌تری داشته است، روبرو می‌شویم. البته بازهم یادآوری می‌کنم که تیم ضعیف در این مسابقات وجود ندارد.

توخته تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که با شکست مصر صعودمان به مرحله بعدی قطعی شد، یک بازی دیگر داریم که برابر هلند است و امیدوارم با شکست این تیم نیز در بهترین حالت ممکن به مرحله بعد برویم و برای صدرنشینی در گروه باید این تیم را شکست دهیم.

توخته در پاسخ به این پرسش که چرا در رقابت‌های قهرمانی جهان تغییر ظاهر داده‌ای؟ گفت: برای حمایت از بچه‌های سرطانی موهای سرم را زدم.

عبدالله کاپیتان مصر نیز درباره این بازی گفت: در دو ست ابتدایی نتوانستیم عملکردی خوبی از خود ارائه دهیم و این تیم ایران بود که کنترل بازی را در دست داشت. در ست سوم این مسابقه عملکرد خارق العاده داشتیم. سعی کردیم به هر شکل ممکن به تیم ایران فشار بیاوریم و در این امر نیز موفق بودیم. اما در ست چهارم اشتباهات زیادی داشتیم که منجر به شکست در مقابل تیم ایران شد. با این حال از نتیجه کسب شده راضی هستیم. تا پایان مسیر ناامید نمی‌شویم و دست از تلاش بر نمی‌داریم. هنوز یک بازی دیگر فرصت داریم و تلاش می کنیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید