اظهارنظر ملی پوشان والیبال پس از برد آرژانتین

ملی پوشان والیبال ایران پیروزی مقابل آرژانتین را بسیار مهم و حیاتی توصیف کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی والیبال ایران در دیداری سخت و دشوار 3-2 آرژانتین را شکست داد. در پایان بازی برخی ملی پوشان درباره این دیدار صحبت کردند.

عبادی پور: بازی اول همیشه سخت است

همیشه مسابقه اول به ویژه در چنین تورنمنت‌هایی بسیار دشوار است تا به بازی‌های نرمال همیشگی برگردید به ویژه اگر مقابل تیم‌هایی مثل آرژانتین، برزیل و … باشد، سخت‌تر هم می‌شود. خداراشکر با همدلی یکدیگر توانستیم در این مسابقه پیروز شویم و نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم. کسی که بهترین فاکتور را دارد نباید از دستش بدهد. سرویس بهترین عامل پیروزی ماست و در لیگ ملت‌ها هم همین فاکتور را داشتیم. در این مسابقات هم باید از این سرویس‌های خوب بهره ببریم. اما گاهی نمی شود از این فاکتور استفاده کرد. مسابقات قهرمانی جهان است و تمامی تیم‌ها برای برد به مسابقات می‌آیند. هر مسابقه حکم فینال را دارد و شبیه لیگ ملت‎‌ها نیست که زمان برای جبران وجود داشته باشد. در این مسابقات زمانی برای جبران وجود ندارد و باید سعی کنیم در این مرحله خوب عمل کنیم تا در مرحله بعد که حذفی است با تیم‌هایی که خیلی قوی نیستند بازی کنیم.

اسماعیل نژاد: مهم ترین بازی را بردیم

طبق آنالیزی که انجام شده بود، می‌دانستیم که مسابقه مهمی است و مهم‌ترین بازی دور مقدماتی ایران است. خداراشکر می‌کنم که گفته‌های کادر فنی را به موقع در زمین انجام دادیم. مسابقه سختی بود و آرژانتین پیش از این توانسته بود رتبه سوم المپیک شود. توانستیم با برنامه ریزی دقیق این بازی را ببریم و برای مسابقات بعد امیدوارتر شویم. مسابقه سنگینی بود و آن‌ها هم تیم ایران را آنالیز کرده بودند، اما در نهایت پیروز این مسابقه ایران بود.

حضرت پور: از فردا به مصر فکر می کنیم

به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم زیرا بازی بسیار مهمی را با پیروزی پشت سر گذاشتند. برد در نخستین مسابقه قهرمانی مردان جهان خیلی مهم است و امیدوارم تیم ایران این روند را به خوبی ادامه دهد. بازی نخست به پایان رسید و از فردا به آنالیز مصر می‌پردازیم و انشاالله این تیم را نیز شکست می‌دهیم تا بازهم مردم را خوشحال کنیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید