ارسلان باقری در گفت و با جی پلاس؛

رویای بزرگ اسنوکرباز تاریخ ساز ایران

اسنوکرباز ایران گفت: بزرگترین هدف من این است که روزی خودم را در رنکینگ اول جهان ببینم و رونی سالیوان را الگوی خودم قرار داده‌ام.

لینک کوتاه کپی شد

ارسلان باقری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص کسب اولین مدال جهانی در رقابت‌های اسنوکر زیر 18 سال اظهار کرد: مسابقات سطح خیلی بالایی داشت و بهترین های اروپا و کشورهای پرافتخاری مثل ولز، تایلند و لهستان شرکت کرده بودند. اولین مدال را در یک مسابقه برون مرزی که اولین تجربه جهانی‌ام بود کسب کردم و البته ناراحتم از این که مدال طلا را به دست نیاوردم اما این توان را در خودم می‌بینم و حتما یک روز مدال طلا را کسب می‌کنم.

او با بیان اینکه در رشته اسنوکر باید سختی کشید تصریح کرد:  حقیقتا شرایط مناسب را در این رشته باید خودتان فراهم کنید و هیچ چیز به راحتی به دست نمی‌آید بنابراین باید خودتان را در سختی قرار بدهید تا نتیجه‌اش را ببینید . شرایط باید به گونه‌ای باشد که ورزشکار تمام تمرکزش را روی ورزش بگذارد و درآمد در این رشته به اندازه‌ای است که می‌شود این کار را کرد و به موفقیت‌های بزرگ دست یافت.

دارنده اولین مدال جهانی اسنوکر زیر 18 سال با اشاره به آینده خود گفت: آینده خودم را خیلی خوب و روشن می‌بینم و البته باید حمایت وجود داشته باشد و برای تمام بچه‌ها همه چیز فراهم شود. بزرگترین هدف من این است که روزی خودم را در رنکینگ اول جهان ببینم و رونی سالیوان را الگوی خودم قرار داده‌ام.

ارسلان باقری در پایان صحبت‌های خود و گلایه از مسئولین ورزش تصریح کرد:امکانات کمی داریم و رسیدگی کمی هم به این رشته می‌شود؛ از مسئولان انتظار دارم توجه بیشتری داشته باشند و وظیفه دارند امکانات را برای ورزشکار فراهم کنند؛ پس کارشان چیست؟ باید مشکلات را حل کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید