درخشش ادامه دار وفایی در اسنوکر با رکورد 147 امتیازی

ستاره اسنوکر ایران با کسب ۱۴۷ امتیاز متوالی موفق شد اولین بریک(Break) ۱۴۷ امتیازی خود را در تور حرفه‌ای ها به ثبت برساند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در  فصل جدید انجمن حرفه های اسنوکر جهان به میدان رفته است در بازی اول خود مقابل حریف هنگ کنگی (اُن نی) با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید تا ملی پوش اسنوکر ایران جواز حضور در مسابقات مسترز اروپا را کسب کند.

در این بازی وفایی توانست امتیاز (بریک) ۱۴۷ را به ثبت برساند که این اتفاق برای اولین بار در یک مسابقه رسمی برای ورزشکار ایرانی افتاد. وفایی با درخشش در این بازی اولین ۱۴۷ بریک تاریخ ایران در تور جهانی اسنوکر را به نام خود کرد.

صفحه رسمی تور اسنوکر در پیامی به حسین وفایی بابت کسب ۱۴۷ امتیاز تبریک گفت و نوشت: تبریک به وفایی که توانست امروز مقابل ئی اولین ۱۴۷ رسمی خود را به ثبت برساند. این دومین ۱۴۷ امتیازی بوده که در دو روز گذشته به دست آمده است. پیش از این در روز اول مسابقات ژانگ آندا توانست بریک ۱۴۷ را ثبت کند.

۱۴۷ بالاترین امتیازی است که یک ورزشکار در یک فریم می تواند کسب کند و وفایی نخستین بار برای ایران در تور حرفه ای ها موفق به انجام این کار شد. مسابقات مقدماتی مسترز اروپا ۲۴ تیرماه لغایت ۲ مردادماه(۱۵-۲۴ جولای) در شهر لستر انگلستان برگزار می شود و وفایی با پیروزی در نخستین گام موفق شد تا به مرحله اصلی این مسابقات راه پیدا کند.

بریک ۱۴۷ وفایی، اولین بار در تاریخ اسنوکر ایران، دومین بار در این فصل از مسابقات تور حرفه‌ای های جهان و ۱۷۸امین بار در تاریخ تور حرفه‌ای ها رقم خورده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید