بحث تعلیق برای یکسری افراد کاسبی شده است!

سرپرست فدراسیون فوتبال در یکی از آخرین مصاحبه های خود قبل از انتخابات تلاش کرد با استفاده از جایگاهش برنامه های تبلیغاتی خود را هم شرح دهد و خود را مدیری موفق در ماه های گذشته معرفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران در آخرین مصاحبه خود ادعاهای بزرگی مطرح کرد. او در بخشی از صحبت‌های خود مدعی شد که وقتی این سمت را به او سپرده‌اند، کم‌تر از ۲۰۰ میلیون تومان بودجه در حساب فدراسیون بوده است.

میرشاد ماجدی با حضور در برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما اگر برگردیم به 30 بهمن 1400، بنده فدراسیون فوتبال را با کمتر از 200 میلیون تومان تحویل گرفتم و تا الان با حمایت‌هایی که مجلس، دولت و دستگاه‌های دیگر داشتند، ما توانستیم مبلغ بسیار بسیار خوبی را برای پرداختی‌‌های جاری و گذشته داشته باشیم. ما مالیات‌های دو بزرگواری مثل کی‌روش و ویلموتس را دادیم. مبلغی بیش از سه میلیارد برای کی‌روش بود که برعهده ما دو میلیارد بود و پرداخت کردیم. ویلموتس بابت پولی که گرفته، چیزی بالغ بر دو میلیارد و 600 میلیون تومان مالیت داشته است که آن را هم فردا (شنبه) تسویه می‌کنیم. سؤال ما این است که چرا این مالیات‌ها از سال 97 پرداخت نشده و روزی که فدراسیون را تحویل گرفتیم حساب ما را بسته بودند.

* تعهد ما در پرداختی‌ها درباره تیم ملی بزرگسالان تقریباً صفر است

وی ادامه داد: ما پس از آن با کارهایی که انجام دادیم توانستیم حساب‌مان را باز کنیم. ما فدراسیون را با کمتر از 200 میلیون تومان تحویل گرفتیم و کارهای جاری فدراسیون را انجام دادیم و با تمام مشکلات تیم‌ها اعزام می‌شوند. عدد بسیار کلانی در این شش ماه وارد فدراسیون شد که خروجی هم داشتیم. خدا را شکر هم دولت و هم مجلس و سازمان‌های دیگر کمک کردند و هم از طریق بلیت‌فروشی جام جهانی آورده‌ای به فدراسیون داشتیم. خدا کمک کرد و تمام قرض‌های گذشته را در فوتبال تسویه کردیم. الان که در اینجا صحبت می‌کنم تعهد ما در پرداختی‌ها درباره تیم ملی بزرگسالان تقریباً صفر است، غیر از اسکوچیچ و دستیارانش که آنها را هم در این هفته تسویه می‌کنیم.

* اهل شعار دادن و حرف زدن نیستیم

سرپرست فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: این کارها را ما فقط در عرض شش ماه انجام دادیم که کار مهمی است. این کمک‌ها در گذشته هم وجود داشته است، ولی مدیریت بودجه نشده بود. ما یادمان باشد که فدراسیون فوتبال هستیم و جام جهانی را در پیش داریم و هرکس که اسپانسر ما شود ضریب چند برابر را در بحث برد - برد به دست می‌آورد. ما نمی‌توانیم با یک رقم ارزان گروهی را اسپانسر فدراسیون فوتبال قرار دهیم ما نمی‌خواهیم فوتبال را ارزان بدهیم، وگرنه ما می‌توانیم با یک گروه قرارداد معمولی ببندیم و بگوییم اسپانسر هم گرفتیم. یکی از نکاتی که شاید ضعف ما و همکاران‌مان باشد، این است که اهل شعار دادن و حرف زدن نیستیم. مثلاً بیاییم بگوییم فلان کار را انجام می‌دهیم و بعد از آن هیچ اتفاقی نیفتد.

* در این 6 ماه طوری کار کردیم که هیچ مشکلی برای آیندگان باقی نگذاریم

اجدی خاطرنشان کرد: من بازمی‌گردم به صحبت‌های اولیه‌‌ام، در این فرصت شش ماهه اگر تعطیلی‌ها را کم کنیم ما حدود چهار ماه وقت داشتیم که کار کنیم. خوشحال هستیم که قرارداد اسپانسر داوران را بستیم که پنج برابر رقم قرارداد قبلی بود. ما همه کارهایی که در فدراسیون انجام می‌دهیم، قانونی و روی بحث آیین‌نامه مالی‌مان انجام می‌دهیم تا هیچ مشکلی برای آیندگان باقی نگذاریم. مشکل البسه تیم ملی را حل کردیم که برای تمام تیم‌های فوتبال ماست. ما فراخوانی که دادیم تقریباً شش یا هفت شرکت، شرکت کردند و بهترین پیشنهاد را دادیم و چیزی که از تولیدی مجید می‌گیریم، برای تیم ملی بزرگسالان کاملاً رایگان است و غیر از آن 10 میلیارد تومان البسه بابت تیم‌های دیگر می‌گیریم. البته شرکت تأمین‌کننده البسه ما تا به حال در جام جهانی نبوده است و الان می‌خواهیم روی همین مسئله بحث کنیم. برندهای تجاری که در فراخوان شرکت کردند یک موضوعی داشتند که در تهران هیچ البسه‌ای نمی‌توانند تحویل بدهند و ما لباسی را در تهران نمی‌توانیم تحویل بگیریم و بعضی از لباس‌های آنها قیمت‌های یورویی داشت.

* قراردادی که با اسپانسر داوران بستیم 5 برابر قرارداد قبلی بود

وی در واکنش به این موضوع که تیم ملی فوتبال در جام جهانی گذشته هم لباس را از یک برند خارجی خریدیم، یادآور شد: وقتی شرکت‌ها به تهران نمی‌آیند ما باید چه کار کنیم؟! ما فراخوان دادیم که هر کس که فکر می‌کند می‌تواند در تیم ملی ما خودش را جای بدهد، بیاید اعلام آمادگی کند. بازرسی کل کشور و ارگان‌های دیگر در این فراخوان حضور داشتند و کار ما کاملاً قانونی انجام شده است. وقتی نماینده بازرسی حضور دارد یعنی کار قانونی صورت گرفته است. من یک موضوع دیگری را هم می‌خواهم بگویم. ما قراردادی که با اسپانسر داوران بستیم پنج برابر قرارداد قبلی بود و برای اولین بار تمام داوران در لیگ برتر و لیگ یک و ناظران همه کلاس آموزشی داشتند و تمام تسویه‌ حساب داوران فوتبال، فوتسال و بانوان صفر شده است. یک مسئله مهمی که وجود دارد بحث هیئت‌های استانی ماست که بازوان پرتوان ما هستند و استقلال آنها به استقلال فدراسیون کمک می‌کند.

* چه من باشم و چه نباشم همه باید بدانند پول جام جهانی برای آیندگان است

ماجدی در همین زمینه افزود: خیلی‌ از دوستان مطرح کردند که بعضی از دوستان با فلان شخص می‌خواهند وارد شوند که اصلاً اینگونه نیست و گواه ما رؤسای هیئت‌ها هستند. درباره پول‌هایی که در جام جهانی و فیفا هست، شنیدم که گفتند یک مقداری از این پول‌ها را به مربیان می‌دهند. ما به هیچ وجه از سوی فیفا اجازه نداریم که این پول‌ها را بابت مربی و بازیکن برداشت کنیم. بانک فیفا این اجازه را نمی‌دهد، شاید یک دلیلش تحریم‌ها باشد. من آخرین بررسی که کردم این است که ما نامه‌ای داریم که حتی به ما گفتند که در این خصوص سؤال نکنید. ما نامه زدیم که پول اسکوچیچ و دستیارانش را پرداخت کنند که عملی نشد. پول‌هایی که در فیفا داریم همه آنها سرفصل دارد که در کجا باید هزینه شوند. این پول‌ جام جهانی برای توسعه زیرساخت‌ها، بازیکنان تیم ملی و برای تمام کسانی است که زحمت کشیدند تیم را به جام جهانی بردند و این پول باید در این مسیر خرج شود. چه من باشم و چه نباشم همه باید بدانند که اجازه پرداخت این پول را به غیر نخواهیم داد. این پول برای آیندگان هست و باید صرف شود.

* ما یک سند بالادستی داریم به نام اساسنامه که باید براساس آن کار کنیم

سرپرست فدراسیون فوتبال راجع به استعفا‌یش از هیئت رئیسه برای حضور در انتخابات گفت: ما یک سند بالادستی داریم به نام اساسنامه که باید براساس آن کار کنیم، ولی وقتی چیزی در آن نیامده باشد نمی‌توانیم کار غیرقانونی انجام دهیم.

* از هفته آینده آموزش VAR را برای داوران شروع می‌کنیم

وی در پاسخ به این سؤال که ‌«مهمترین پرسش از رئیس آینده فدراسیون فوتبال این است که موضوع VAR به کجا خواهد رسید؟»، گفت: برای من کارم اولویت دارد. در زمانی که تیم ملی در قطر اردو برگزار می‌کرد، من به قطر نرفتم و دنبال باقیمانده پاداش‌های تیم ملی بودم. همچنین به سوئیس نرفتم، چون می‌خواستیم بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را با سازمان‌های دیگر شبانه‌روزی دنبال کنیم. من خوشحالم که نامه تأییدیه برای ما آمد و ان‌شاءالله از هفته آینده آموزش VAR را برای داوران شروع می‌کنیم. نامه‌ای هم که به فیفا زدیم شرکت تأمین‌کننده VAR برای ما را تایید کرده است. خود آنها نماینده داخل ایران را تأیید کردند. آموزش داوران شش ماهه است، ولی چون دو دستگاه در زمین‌های مختلف آماده می‌شود، می‌توانیم در عرض سه ماه آموزش را به پایان ببریم. مسائل جزئی VAR را آقای افشاریان و دوستان‌شان باید توضیح بدهند. استارت اولیه VAR آموزش داوران است که تئوری و عملی است و توسط نماینده فیفا آموزش داده می‌شود. کلیات که به ما ربط دارد این است که سعی کنیم تا هفته آینده استارت آموزش داوران زده شود.

* تمام تأیید‌های نهایی برای VAR گرفته شده است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با این سؤال روبه‌رو شد که آیا تأیید نهایی برای استفاده از سیستم VAR گرفته شده است یا نه، گفت: تمام تأیید‌های نهایی گرفته شده است. ما شبانه‌روزی کار کردیم، وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی وزیر ورزش، حراست وزارت ورزش و حراست فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه وقت گذاشتند و حرف نزدند. نمی‌دانم خوشحالم این را بگویم یا متأسفانه، اما برخی اخبار خیلی زود در رسانه‌ها دیده می‌شود. کنترل کردن اینکه خبر به بیرون نرود تا قرارداد نهایی شود، سخت شده است.

* بین بازیکنان دودستگی نبود و هر کسی به روش خود نگرانی‌اش را نشان داد

ماجدی راجع به دودستگی که بین بازیکنان تیم ملی فوتبال برای ابقا یا رفتن دراگان اسکوچیچ به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: من آدمی تمام فوتبالی هستم. جایی که بازیکنان تیم ملی هستند، بنده سال‌های گذشته حضور داشتم. دل و قلب فوتبالیست و مربی بیشتر از هر فرد دیگری برای تیم ملی می‌تپد. اینها دودستگی نبود و هر کسی به روشی نگرانی خودشان را نشان داد. زمانی که اسکوچیچ تیم ملی را تحویل گرفت، هیچ کسی حاضر به پذیرش آن نبود. ما با یک مساوی حذف می‌‌شدیم و یکسری از دوستان کنار کشیدند، اما اسکوچیچ تیم ملی را تحویل گرفت. زمان ویلموتس کمیته فنی وجود داشت، ولی مشورتی با آنها نشد. در زمان انتخاب اسکوچیچ ما در کمیته فنی حضور داشتیم و مشورت خواستند و به انتخاب او رأی دادیم و ایشان سرمربی تیم ملی شد.

* بحث تعلیق برای یکسری افراد کاسبی شده است!

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی دل‌شان برای تیم می‌سوزد، به خصوص اینکه در فضای مجازی بازخوردهای زیادی وجود دارد. زمانی که رو در رو با اینفانتینو صحبت می‌کردم چیزی به نام حذف ایران در صحبت و ذهن ایشان ندیدم، اما برای من در واتساپ پیام می‌آمد که ایران تعلیق شده است! ظاهراً این موضوع برای یکسری از افراد کاسبی شده و باید جلوی آن را بگیرند. بحث تعلیق را نه به خاطر ماجدی، بلکه به خاطر تیم ملی بگیرید. روز گذشته بانوان در ورزشگاه حضور یافتند و سیستم VAR قرار است راه‌اندازی شود، بنابراین به چه دلیل باید تعلیق شویم؟!

* آدمی نیستم که پشت ملی‌پوشان پنهان شوم، این کار نه جوانمردانه است و نه منطقی

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که گفته می‌شد استوری بازیکنان تیم ملی به معنای حمایت از نامزد خاص فدراسیون بود، تصریح کرد: این موضوع را نمی‌دانم، چون خودم کاندیدای ریاست فدراسیون هستم. آدمی نیستم که پشت بازیکنان پنهان شوم و از آنها بخواهم کاری انجام دهند. این کار نه جوانمردانه است، نه منطقی. مطمئن باشید با همه بازیکنان که صحبت کنید، دغدغه‌شان فقط حضور در جام جهانی است. فکر و ذکر بازیکن باید معطوف به زمین باشد و حق و حقوق و پاداش‌هایش را بگیرد. بازیکن باید در این حد باشد. این بازیکنان زمانی مربی و بازیکن می‌شوند و بعداً متوجه یکسری مسائل خواهند شد. وقتی در قالب مدیر و مربی قرار می‌گیرید نگاه‌تان متفاوت می‌شود. کسانی که استوری گذاشتند، فقط درخواست حمایت از تیم ملی را داشتند.

* رئیس فدراسیون شوم، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در جام جهانی خواهد بود

«شایعه شده است بازیکنان تیم ملی تهدید به گذاشتن استوری شده بودند.»، ماجدی در واکنش به طرح این موضوع گفت: اگر کسی این کار را کرده باشد، ایرانی نیست. همه ما برای پرچم و نظام این کشور می‌جنگیم. برخی ناراحتی‌ها از سوی بازیکنان به معنای ضدیت با بازیکن دیگری نیست، بلکه او ناراحت این است که چرا بازی نمی‌کند. شاید از نظر بازیکن حق او باشد که بازی کند، اما مربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. اینجا برای بحث اسکوچیچ باید بگویم در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال شوم، اسکوچیچ انتخاب نهایی من برای جام جهانی خواهد بود. من تعهد و باری برای فدراسیون ایجاد نمی‌کنم. برای تغییر اسکوچیچ باید پولی به او بدهم که از صحنه جام جهانی خارج شود و دو برابر آن را به مربی دیگری بدهم که نمی‌دانم از کجا باید بیاورم. ما دو بازی تدارکاتی در اواخر شهریور و اوایل مهر ماه خواهیم داشت و نهایتاً یک هفته تا 10 روز قبل از جام جهانی تیم ملی به اردو می‌رود تا آماده بازی با انگلیس شود. عقل سلیم چه چیزی می‌گوید؟ از رسانه‌ها خواهش می‌کنم با هر کسی که خوب هستید یا بد هستید تا پایان جام جهانی فقط از تیم ملی حمایت کنید.

* از فردای بازی با الجزایر مکاتبات‌مان را برای دیدار تدارکاتی شروع کردیم

وی با اشاره به زمان آغاز اردوی تیم ملی در اتریش یادآور شد: بازی با الجزایر را که دوستان گفتند یک بازی تدارکاتی هم نمی‌توانند فراهم کنند، با مشقت زیاد مهیا شد. بازی تدارکاتی صرفاً یک بازی نیست و با توجه به شرایط کشور خیلی زمان می‌برد. از فردای بازی با الجزایر مکاتبات‌مان را شروع کردیم و تا الان بازی با سنگال قطعی شده است. قرارداد بازی با اروگوئه نیز فردا یا دو روز دیگر به امضای نهایی می‌رسد. بحث ما پرداخت دلاری است و به خاطر تحریم نمی‌توانیم پول انتقال داده یا ارسال کنیم. این دو بازی تدارکاتی به میزبانی کشور اتریش برگزار می‌شود. در تاریخ بیستم شهریور بازی‌های لیگ برتر انجام شده و بازیکنان داخلی وارد اردو می‌شوند تا یک دیدار تدارکاتی با تیم امید یا باشگاهی برگزار کنند. در تاریخ 26 یا 27 شهریور به اتریش می‌رویم و لژیونرها آنجا به ما ملحق خواهند شد. اولین بازی تدارکاتی در تاریخ 23 سپتامبر (اول مهر ماه) برگزار می‌شود و دومی 27 سپتامبر (5 مهر ماه) با سنگال برگزار خواهد شد.

* با علی دایی و هیچ شخص دیگری مذاکره نکردم

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد اینکه یکی از اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون خبر مذاکره او با علی دایی را داده بود، گفت: من با هیچ‌کس مذاکره نکردم. اگر الان با شما تماس بگیرم، مدیررسانه‌ای تیم ملی می‌شوید؟ ما در حد 20 ثانیه هم سلام و علیک نکردیم. شاید ایشان (عضو هیئت رئیسه) گفته صحبتی کرده‌ایم اما نمی‌دانست چه صحبتی!

* فدراسیون فوتبال برای تیم امید کم‌ کاری نکرده است

ماجدی در واکنش به گلایه‌های مهدی مهدی‌کیا از وضعیت حاکم بر تیم فوتبال امید گفت: هر آنچه که تیم امید و سرمربی محترم‌شان خواستند، فراهم کردیم. حدود 50 درصد قرارداد مربیان پرداخت شده است. درباره مسابقات قونیه ترکیه که تیم امید شرکت نکرد، باید بگویم سرپرست تیم امید نامه‌ای با امضای مهدوی‌کیا داد که چون باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را نمی‌دهد و چند کرونایی داریم نمی‌توانیم با 10، 12 بازیکن شرکت کنیم. من حاضرم رو در رو با مهدوی‌کیا صحبت کنم. ما هر آنچه را که در توان‌مان بوده است، برای تیم امید گذاشتیم. یکسری چیزها چیپ و کوچک است که بخواهیم صحبت کنیم. بهترین هتل، بهترین چمن و ... را برای تیم امید در اختیارشان گذاشتیم و فدراسیون کم‌کاری نکرده است. ما یکسری قوانین برای دادن بازیکن به تیم امید داریم. بازیکنی مثل یاسین سلمانی کاپیتان سپاهان است و آنها می‌گویند به تازگی از مصدومیت بازگشته است و می‌خواهیم طبق حق و حقوق‌مان از او استفاده کنیم و براساس کدام قانون و در شرایطی که فیفادی نداریم، بازیکن به تیم امید بدهیم؟

* به سوئیس نرفتم تا موضوع حضور بانوان را جمع‌بندی کنم

سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که «بعد از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها که در دوره‌های گذشته در بازی‌های ملی اتفاق افتاد، در این دوره فدراسیون در بازی‌های باشگاهی هم شاهد حضور بانوان هستیم، آیا این اتفاق ادامه خواهد داشت؟»، خاطر نشان کرد: من باید از یک کارگروه بسیار بزرگ تشکر کنم، چون یک کار ملی و کشوری بود، به ویژه وزیر ورزش که در این بحث حمایت کرد تا کار را بتوانیم جلو ببریم. چندی پیش گفتند ماجدی به سوئیس نرفته است، باید بگویم که من در ایران ماندم تا موضوع حضور بانوان را جمع‌بندی کنم و با افتخار خواهران عزیزمان را در ورزشگاه دیدیم. زمانی که برای بازدید مسیر به ورزشگاه رفتم، دیدم که نماز شکر می‌خواندند. من یک چیزی از هواداران بانوان می‌خواهم که عفاف زن ایرانی را به نمایش بگذارند و اجازه دهند این کار تا انتها پیش برود. من مطمئنم که این کار بیشتر گسترش پیدا می‌کند. فعلاً در ورزشگاه آزادی به صورت آزمایشی کار حضور بانوان را جلو می‌بریم و در ورزشگاه‌های دیگر هم باید زیرساخت‌ها فراهم شود.

* آدمی نیستم که امروز با یک نفر باشم و فردا با یک نفر دیگر

ماجدی در واکنش به طرح این موضوع که بعد از اتفاقاتی مثل تغییر کاپیتان تیم فوتبال ساحلی، برکناری حیدر بهاروند و ... بحث مهندسی انتخابات توسط تیم حاضر در فدراسیون فوتبال مطرح شد، تصریح کرد: من به آقای بهاروند ارادت دارم، اما ایشان جزو مجمع نبود. من آدم فوتبالی هستم و یک آدم سیاسی نیستم که بخواهم با سیاست امروز با یک نفر باشم فردا با یک نفر دیگر. ما یک لیستی را 70 روز قبل آماده کردیم، اگر در آن لیست تغییری ایجاد شده است می‌توانید من را بازخواست کنید. مگر مدیرعامل یک باشگاهی عوض شود. در بخش بانوان، تیم فوتبال در یک مسابقاتی شرکت کردند و بعد از عدم نتیجه‌گیری، فدراسیون فوتبال این حق را دارد که مربی‌اش را تغییر دهد و در مصوبه هیئت رئیسه این موضوع وجود داشته است و باید بگویم که خانم ایراندوست سرمربی تیم بانوان اصلاً در لیست ما حضور نداشته است.

* وضوع کوتاه‌مدت ما تیم ملی، VAR، حضور بانوان و درآمدزایی است

وی در پاسخ به این سؤال که «چه کاری انجام دهیم که تعداد اعضای مجمع اضافه شود و برای مثال افرادی مثل علی دایی یا بازیکنانی که بیش از 100 بازی ملی دارند، به مجمع اضافه شوند؟»، عنوان کرد: ضمن ارادت به علی دایی، حمید استیلی، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی، کریم باقری، فرهاد مجیدی، افشین پیروانی، جواد نکونام و خیلی از دوستان دیگر، اینها همه اسطوره‌های فوتبال ما هستند و باعث افتخار است که در کنار آنها کار کنیم. ما برای یک تغییر کوچک در اساسنامه باید یک کار بلندمدت انجام دهیم. ما این مسائل را که یک پیشنهاد خام است، باید پخته کنیم، به صورت حقوقی در بیاوریم و به مجمع پیشنهاد دهیم. این موضوع در اولویت برنامه‌های من نیست. موضوع کوتاه‌مدت ما تیم ملی، VAR، حضور بانوان و درآمدزایی است، اگر جام جهانی را پشت سر بگذاریم امکان دارد به این موضوع هم برسیم.

* تاکتیکم این بود که در انتخابات شرکت کنم

ماجدی پیش از ثبت‌نام گفته بود که کاندیدا نمی‌شود، ولی بعداً تصمیمش عوض شد و در انتخابات ثبت‌نام کرد. او در مورد اینکه چه چیزی باعث شد که تصمیمش تغییر کند، گفت: یک مصاحبه‌ای را با آقای فردوسی‌پور کردم که او سؤال کرد در انتخابات شرکت می‌کنی و من گفتم صد درصد. او همچنین گفت اگر به عقب برگردیم مجدداً سرپرست می‌شوی که من گفتم نه. من در این مدت سختی‌های زیادی کشیدم و در کنار اعضای هیئت رئیسه کار کردم. من از دوستان و عزیزان خواهش کردم که اگر جلو می‌آیند به من اعلام کنند تا تصمیم بگیرم که می‌آیم یا نه. تا اینکه دو روز مانده به پایان مهلت ثبت‌نام گفتند که می‌آیند، من هم تاکتیکم این بود که در انتخابات شرکت کنم.

* اگر رئیس فدراسیون نشوم دبیرکل نخواهم شد

سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که اگر به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب نشود، پست دبیرکلی فدراسیون را قبول می‌کند؟ خاطرنشان کرد: من اگر رئیس فدراسیون نشوم دبیرکل نخواهم شد، چون عضو هیئت رئیسه هستم و پست بالاتری دارم.

* رئیس آینده فدراسیون آدم خوشبختی است چون تراز مالی فدراسیون مثبت است

وی در پایان در مورد شرایط ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: بعد از اتفاقاتی که در پرونده ویلموتس افتاد، ما الان مستاجر هستیم. من در همین چهار پنج ماهی که در فدراسیون بودم، تیم نوجوانان و جوانان‌مان قهرمان کافا شد، تیم بانوان قهرمان شده است و تیم فوتبال ساحلی در یزد بازی دوستانه انجام می‌دهد. این صحبت‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود که کاری صورت نمی‌گیرد، درست نیست. رئیس آینده فدراسیون آدم خوشبختی است چون تراز مالی فدراسیون مثبت است. در پایان باید بگویم که دو صد گفته چون نیم‌‌کردار نیست و این موضوع را به هیئت‌های استانی می‌گویم.

دیدگاه تان را بنویسید