همصدایی گل‌گهر با استقلال در اعتراض به سازمان لیگ

باشگاه گل‌گهر سیرجان نیز درخواست کرد هفته نخست دور برگشت لیگ بدون تماشاگر برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از باشگاه استقلال تهران که نسبت به برگزاری بازی خود مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ بدون تماشاگر اعتراض کرده بود، باشگاه گل‌گلهر سیرجان نیز نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد. سیرجانی‌ها هم در اعتراض به این موضوع همانند باشگاه استقلال تهران از سازمان لیگ خواستند تا بازی اول دور برگشت لیگ نیز بدون تماشاگر برگزار شود.

باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار بیانیه‌ای نوشت:

در بخشی از این نامه خطاب به سرپرست سازمان لیگ آمده است: نظر به الزام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مسابقات هفته اول لیگ‌ برتر بدون حضور تماشاگران و با توجه به اینکه تصمیم فوق به منافع تیم‌های میزبان، لطماتی را وارد کرده است. لذا باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان به عنوان یکی از تیم‌های میزبان هفته اول، مراتب اعتراض خود را اعلام داشته و به جد خواهان این است که ترتیبی اتخاذ شود تا برای رعایت عدالت و جبران خسارت وارده، بازی‌های هفته اول دور برگشت نیز، بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

 لازم به ذکر است باشگاه گل‌گهر در فصل گذشته، بدون هیچ مشکلی فرایند بلیت‌فروشی الکترونیکی را انجام داده و در حال حاضر نیز با آمادگیِ کامل، مهیای حضور هواداران و تماشاگران در ورزشگاه اختصاصی این تیم است.

دیدگاه تان را بنویسید