بازگشت بازیکن گابنی به گل‌گهر قطعی شد + عکس

با توجه به حضور "باگناما" در ترکیب استقلال تاجیکستان برای مسابقات آسیایی، مجوز او جهت بازی در لیگ ایران قانونی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شب گذشته در جریان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال تاجیکستان در حالی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل الریان قطر شکست خورد که "اریک باگناما بوکوم"، بازیکن گابنی گل‌گهر را ۹۰ دقیقه در ترکیب خود داشت. البته حضور این بازیکن در ترکیب استقلال تاجیکستان زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم این اتفاق مجوز بازی او در لیگ ایران را رسما صادر می‌کند.

ایسنا نوشت: حضور اریک بوکوم در دیدار مقابل الریان از این جهت اهمیت پیدا می‌کند که او براساس دستورالعمل جذب بازیکن و مربی خارجی، دیگر مشکلی بابت حضور در لیگ برتر ایران ندارد و می‌تواند پس از پایان قرارداد قرضی‌اش با استقلال تاجیکستان، برای گل‌گهر در لیگ برتر به میدان برود.

اریک باگناما بوکوم

براساس دستورالعمل جذب بازیکن و مربی خارجی، اگر بازیکنی در بالاترین سطح مسابقات لیگ‌های قاره‌ای فصل گذشته و جاری بازی کرده باشد، می‌تواند در لیگ برتر ایران بازی کند. حضور اریک باگناما بوکوم در فصل آینده لیگ ایران هم با این قسمت از دستورالعمل قانونی شده است. این بازیکن گابنی با گل‌گهر قرارداد سه ساله دارد و در حال حاضر با قراردادی قرضی به مدت ۶ ماه در عضویت استقلال تاجیکستان قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید