نشست خبری پرسپولیس و گل‌گهر| گل‌محمدی نرسید!/ قلعه‌نویی: بازی با پرسپولیس حکم فینال دارد

نشست خبری سرمربیان دو تیم گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در غیاب یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌ها برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در جریان بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت 17:00 فردا (چهارشنبه) 4 اسفند 1400 دو تیم گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که به همین منظور، نشست خبری سرمربیان این دو تیم (امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی) برگزار شد. 

قلعه‌نویی: بازی با پرسپولیس فینال سوم ما است

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌‌گلهر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم باید بگویم آرام آرام به نوروز نزدیک می‌شویم. عیدی که از بزرگ‌ترین اعیاد ما ایرانی‌ها است‌. شرایط مردم هم می‌دانید که خوب نیست از انسان های شریفی که امکانات مالی بهتری دارند خواهش می‌کنم این روزها بیشتر به فکر مردم باشند‌. مردم ما شریف و نجیب هستند و احتیاج است بیشتر به آنها نگاه شود.شرایط اقتصادی سخت است و امیدواریم دولت مردان و خیرین این روزها بیشتر به فکر مردم باشند‌.

وی افزود: در نیم فصل دوم همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. پیش از این دو فینال داشتیم و دیدار با پرسپولیس هم فینال سوم ما است. بچه‌ها از لحاظ روحی، روانی و فنی آماده این بازی هستند. امیدواریم مانند دیدار قبلی از موقعیت‌ سوزی نکنند. در همه مسابقات به جز یکی دو مورد همیشه موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما از آنها استفاده نمی‌کنیم. متاسفانه برخی مواقع با کمترین فرصت هم گل می‌خوریم.

سرمربی تیم گل‌گهر عنوان کرد: در کل این فینال برای بازگشت ما به شرایط جدول حساس است. در منطقه‌ای که ما هستیم امتیازات و تفاضل گل‌ها خیلی نزدیک است‌. برای اینکه خودمان را از این وضعیت بالاتر ببریم امیدواریم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم. هرچند پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و بازی سختی است‌.

قلعه‌نویی افزود: حقیقت و واقعیت فوتبال از زمانی است که داور سوت را می‌زند. تجزیه و تحلیل خوبی انجام دادیم اما واقعیت این است که بازیکنان باید به زمین بروند و فرامین تاکتیکی را انجام بدهند. امیدواریم سه امتیاز را کسب کنیم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

وی درخصوص اینکه با توجه به دو برد اخیر گل‌گهر شرایط روحی این تیم نسبت به زمان کسر هفت امتیاز بهتر شده و با این وضعیت می‌توان به کسب سهمیه توسط شاگردانش امیدوار بود، گفت: ما ۱۲ فینال داریم. شرایط جدول را هم گفتم. یک تیم با ۳-۲ برد بالا می‌آید اما مهم این است همه ایران مظلومیت گل‌گهر را متوجه شدند. همه متوجه شدند چه ظلمی در حق تیم ما شد‌‌ اما همه این مسایل را فراموش کردیم و فقط به موارد فنی فکر می‌کنیم.

سرمربی گل‌گهر تصریح کرد: بازی به بازی جلو می‌رویم و به همه چیز هم امیدوار هستیم. انسان باید به امید زنده باشد و تلاش کند. خدا را شکر به این بلوغ رسیدیم که باید در این ۱۴ بازی که دو دیدار را هم انجام دادیم، با همه وجودمان تلاش کنیم. باید تکلیف‌مان را انجام بدهیم. نتیجه دست خدا است‌. باید از بازیکنان‌مان تشکر کنم که بیش از توان‌شان زحمت کشیدند

غیبت گل‌محمدی در نشست خبری

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس تهران به دلیل زمان پرواز تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر شرکت نکرد. قرار بود این نشست از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید