ادامه سرمایه گذاری عراقی ها روی سرمربیان ایرانی

عراقی ها برای تحول در ورزش کشورشان, در رشته های مختلف به سراغ مربیان ایرانی آمده اند و هم اکنون مربیان پرتعدادی هدایت تیم های ملی این کشور را برعهده دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از محمد ناظم الشریعه و شهناز یاری در فوتسال مردان و زنان و مربیان تیم های ملی کشتی، سرمربی سابق تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن هدایت تیم‌ملی والیبال نشسته عراق عراق را برعهده گرفت.

محمدرضا رحیمی کاپیتان سابق و سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن که در فصل گذشته عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را برای این باشگاه به ارمغان آورد امسال با فدراسیون والیبال نشسته عراق به توافق رسید تا سکاندار هدایت تیم‌ملی این کشور در رقابت‌های جهانی بوسنی و هرزگوین باشد.

از نکات جالب توجه حضور رحیمی در عراق آن است که این سرمربی در مراسم معرفی و عقد قرارداد خود با فدراسیون عراق با پیراهن باشگاه ذوب‌آهن اصفهان حاضر شد.

حضور رحیمی در عراق در شرایطی است که به جز او سرمربیان تیم های ملی این کشور در چندین رشته ورزشی برعهده ایرانی است. عراقی ها که از نظر سخت افزاری هم در حال تجهیز و توسعه کشورشان هستند، روی توانمندی ایرانی ها حساب زیادی باز کرده اند. 

علاوه بر ناظم الشریعه و یاری که در تیم های ملی فوتسال مردان و زنان این کشور فعالیت می کنند و توانستند نتایج خوبی را هم به دست بیاورند، مصطفی نریمان و علی حسن عابدی برای کشتی آزاد و سعید حمید شیرزاد و سعید عباس‌زاده برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی عراق هم انتخاب شده اند. 

دیدگاه تان را بنویسید