ایلان ماسک: منچستریونایتد را نمی‌خرم!

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان در حالی که در توییتی نوشته بود که منچستر یونایتد را می خرد، ساعاتی بعد از مساله را تکذیب کرد و گفت این حرف صرفا یک شوخی بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ثروتمندترین انسان جهان توییت خود برای خرید منچستر یونایتد را یک شوخی دانست. 

منچستریونایتد روزهای آشفته‌ای را سپری می‌کند؛ پس از رفتن سرالکس فرگوسن هیچ سرمربی‌ای نتوانسته شیاطین سرخ را به قهرمانی لیگ برتر انگلیس برساند و این انتظار دارد ده ساله می‌شود.

منچستریونایتد اصلا فصل را خوب شروع نکرده و دو شکست از دو بازی اول فصل 23-2022 باعث شده خانواده گلیزر، مالکان منچستریونایتد مورد خشم هواداران این تیم قرار گیرند. حتی زمزمه‌هایی در رابطه با فروش منچستریونایتد مطرح شده و گفته می‌شود یک صندوق نیویورکی در حال بررسی شرایط خرید این باشگاه است.

با این‌حال بامداد چهارشنبه به وقت تهران، یک بمب خبری در توییتر در رابطه با منچستر یونایتد منتشر شد. ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا موتورز که ثروتمندترین فرد جهان به شمار می‌رود و البته خیلی صریح صحبت می‌کند، با انتشار این توییت، خبر از اقدام برای خرید منچستریونایتد داد: «بخواهم واضح بگویم، من از نیمه چپ حزب جمهوری‌خواه و و از نیمه راست حزب دموکرات حمایت می‌کنم! علاوه‌براین منچستریونایتد را هم می‌خرم. خواهش می‌کنم.»

این توییت ایلان ماسک که از همان ابتدا به نظر شوخی می‌رسید، هیجان زیادی میان هواداران منچستریونایتد ایجاد کرد و بسیار جنجالی شد. حساب کاربری Tesla Owners Silicon Valley از ایلان ماسک پرسید آیا واقعا چنین چیزی حقیقت دارد که ماسک پنج ساعت پس از توییت اولیه‌اش نوشت: «نه. این یک جک توییتری است که قرار است زیاد ردوبدل شود. من هیچ تیم ورزشی را نخواهم خرید. قرار نیست کوکاکولا را هم بخرم تا داخل فرمولش کوکایین بریزم.»

چند ماه پیش ایلان ماسک در آستانه خرید شبکه اجتماعی توییتر هم قرار داشت و مدارک اولیه آن هم امضا شده بود اما به دلیل غیرقابل شمارش بودن تعداد ربات‌ها و حساب‌های جعلی توییتر، این معامله منتفی شد. 

دیدگاه تان را بنویسید