ایلان ماسک از توئیتر شکایت کرد

ایلان ماسک روز گذشته از شبکه اجتماعی توئیتر شکایت کرد و اسنادی به دادگاه تحویل داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به گزارش سایت رویترز، ایلان ماسک ساعاتی پس از اعلام زمان برگزاری دادگاه پنج روزه (۱۷ اکتبر مصادف با ۲۵ مهر) او با توئیتر از این شبکه اجتماعی به صورت متقابل شکایت کرد و اسناد محرمانه ۱۶۴ صفحه‌ای خود را به این دادگاه تحویل داد. طبق قوانین دادگاه نسخه ویرایش شده مدارک محرمانه احتمالا به زودی عمومی می‌شود.

 در روز جمعه، یک سهامدار توئیتر از ماسک شکایت کرد و از دادگاه خواست تا به او دستور دهد توئیتر را خریداری کرده و به دلیل نقض معامله با توئیتر  و خسارتی که به سهامداران وارد کرده  غرامت پرداخت کند. ماسک، مدیر اجرایی شرکت تسلا، در هشت ژوئیه گفت که از خرید توئیتر پشیمان شده است. او همچنین این شرکت را به دلیل نقض توافق با ارائه نادرست تعداد حساب های جعلی در پلتفرم خود محکوم کرد.

توئیتر چند روز بعد از ماسک شکایت کرد و  ادعای او درباره حساب‌های  جعلی را  عاملی برای حواس پرتی خواند و گفت که مدیرعامل اسپیس ایکس با قراردادی که امضا کرده موظف است معامله را با قیمت ۵۴.۲۰ دلار برای هر سهم انجام دهد. سهام این شرکت در روز جمعه با قیمت ۴۱.۶۱ دلار به پایان رسید.

ماسک این هفته توئیتر را به کارشکنی در ارائه مدارک مورد نیاز او متهم کرده و توئیتر هم مدعی شده که ماسک به دنبال حجم عظیمی از داده‌ها است که به موضوع اصلی پرونده بی‌ربط هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید