پیشنهادهای عجیب برای رونالدو تمامی ندارد!

در حالی که این روزها تیم های مطرح تمایلی به جذب ستاره پرتغالی ندارند، هر بار یک پیشنهاد عجیب و غریب برای او از راه می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که اخبار و حواشی در مورد اینده کریستیانو رونالدو به اوج خود رسیده است، مدیر باشگاه برزیلی کورینتیانس پیامی به رونالدو فرستاده است و از جذب این فوق ستاره پرتغالی برای تیم خودش استقبال کرده است.

دویلیو مونتیرو آلوس مدیر باشگاه برزیلی در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد احتمال جذب رونالدو گفت: «در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است و در کورینتیانس سعی می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم. آیا امکانش هست؟ نمی‌دانم. اگر بخواهد در فوتبال برزیل بازی کند، قطعاً امکانش هست.»

مدیر این باشگاه برزیلی در ادامه گفت: «همیشه باید رویاهای بزرگی داشته باشیم. ما باشگاه کورینتیانس هستیم. ویلیان و رناتو آگوستو به تیم پیوستند. این طور نیست که برای رونالدو تلاش کنیم و بجنگیم اما شرایط را نظارت می‌کنیم.»

کریستیانو قصد ترک منچستریونایتد با هدف حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد اما تلاش‌هایش برای پیدا کردن مشتری بی‌نتیجه بوده است. چیزی که مسلم است او خارج از اروپا بازی نخواهد کرد و حرفهای مدیر باشگاه کورینتیانس بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

آخرین تیمی که به او جواب رد داده، اتلتیکومادرید بوده است. رابطه رونالدو با تن‌هاخ سرمربی هلندی یونایتد نیز خوب نیست چرا که این مربی از رفتار رونالدو به خاطر ترک ورزشگاه پیش از اتمام بازی مقابل رایووایکانو انتقاد کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید