نتایج کاروان ایران در روز یازدهم بازی های کشورهای اسلامی

نتایج روز یازدهم رقابت ورزشکاران ایران در بازی های کشورهای اسلامی را در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی امروز (دوشنبه) در وزنه برداری، شمشیربازی و دیگر رشته ها به مصاف رقبا رفتند.

جودو

در وزن ۶۶-کیلوگرم حمیدرضا پاپی در دور نخست به مصاف قزاقستان رفت و بازی را مقابل حریف خود واگذار کرد. 

در وزن ۷۳-کیلوگرم، محمد صدیقی دور نخست نماینده کشور چاد را شکست داد، اما مقابل نماینده آذربایجان بازی را واگذار کرد. همچنین در این وزن وحید جدی دور اول نماینده اندونزی را شکست داد، اما دور دوم مقابل نماینده گامبیا بازی را واگذار کرد. 

در بخش زنان نیز در وزن ۴۸-کیلوگرم، شیوا جهانگیری به مصاف نماینده کومور رفت و با شکست این جودوکار به دور دوم راه یافت. در دور دوم نیز به مصاف نماینده آذربایجان رفت و بازی را به حریف خود واگذار کرد. در جدول شانس مجدد نیز به مصاف نماینده الجزایر رفت و بازی را واگذار کرد و شانس کسب مدال را از دست داد. 

در وزن ۵۲-کیلوگرم نیز فاطمه کمالی در نخستین مبارزه مقابل نماینده کومور بازی را واگذار کرد.

در وزن ۵۷-کیلوگرم نیز سایان چگنی ابتدا به مصاف نماینده کشور آذربایجان رفت و حریف خود را ایپون کرد. در دومین مبارزه به مصاف آبزتا از ساحل عاج رفت و بازی را واگذار کرد. در جدول شانس مجدد نیز بازی را مقابل حریف ترکیه ای واگذار کرد و او نیز شانس کسب مدال را از دست داد.

وزن ۶۳-کیلوگرم محدثه حسینی در نخستین مبارزه نماینده آلبانی را شکست داد و دور دوم مقابل حریفی از کشورالجزایر بازنده دیدار اعلام شد. حسینی نیز در جدول شانس مجدد بازی را به نماینده ترکمنستان واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند. 

بسکتبال سه نفره زنان

 تیم بسکتبال سه نفره زنان ایران متشکل از کیمیا یزدیان طهرانی، شادی عبدالوند، نگین رسولی‌پور، آیدا گل محمدی با نتیجه ۲۱ بر ۶ مقابل گامبیا به پیروزی رسید تا همچنان شانس اندکی برای صعود به جمع هشت تیم پایانی داشته باشد.

شمشیربازی

در شمشیربازی اپه محمد رضایی با ۴  پیروزی ، محمد رضایی طادی  با ۳ پیروزی و محمدرضا وثوقی  با دو  پیروزی توانستند از جدول مقدماتی به جدول اصلی  راه یابند. محمد رضایی آخرین نماینده تیم ملی شمشیربازی اپه ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف رومن پتروف، شمشیرباز سرشناس قرقیزستان رفت و بازی را با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ واگذار کرد و مدال نگرفت.

در بخش سابر بانوان، ایران با شکست مقابل ترکیه به مقام چهارم رسید و از کسب مدال بازند.

وزنه برداری

دسته 102 کیلوگرم: رسول معتمدی با مجموع 400 کیلوگرم به سه مدال طلا دست یافت. امیر حقوقی نیز در این دسته قرار داشت که موفقیتی رقم نزد.

دسته 109 کیلوگرم: 6 مدال نقره و برنز این دسته به نمایندگان ایران رسید. پیمان جان برنز یک ضرب و نقره دوضرب و مجموع را گرفت. مهدی کرمی در یک ضرب نقره گرفت و برنز دوضرب و مجموع را به دست آورد.

دسته 109+کیلوگرم: علیرضا یوسفی در یک ضرب با 181 کیلوگرم برنز گرفت. او در دو ضرب با 230 کیلوگرم در حرکت اولش نقره را قطعی کرد. دو تلاش او برای وزنه 241 و حمله به رکورد جوانان جهان ناکام بود. یوسفی در نهایت یک برنز در یک ضرب و دو نقره در دوضرب و مجموع به دست آورد.

دسته +87 بانوان: فاطمه یوسفی با 94 کیلوگرم در یک ضرب رکورد خوبی نزد و پنجم شد. در دو ضرب هم وزنه 127 کیلوگرمی عنوانی بهتر از پنجمی دو ضرب و مجموع را برایش نداشت.

شنا

در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر آزاد  بنیامین قره حسنلو  با ثبت زمان 236.36 و متین سهران با ثبت زمان 23.62 راهی نیمه نهایی شد.

در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر قورباغه  مهران قاسم زاده با ثبت زمان 1:05.43 راهی نیمه نهایی شد.

تیروکمان

در مرحله مقدماتی ریکرو مردان رضا شبانی با امتیاز ۶۵۴در رده هشتم قرار گرفت. وی در دور نخست استراحت دارد و فردا بانماینده ترکمنستان بازی می‌کند. محمدحسین گلشنی با امتیاز ۶۴۳در رده دوازدهم ایستاد.وی در دور نخست استراحت دارد و فردا با کمانداری از عربستان بازی خواهد کرد. صادق اشرفی با امتیاز ۶۲۹در جایگاه هفدهم قرار گرفت. وی در دور یک بیست و چهارم نهایی به مصاف نماینده یمن رفت و با نتیجه ۶بر صفر به پیروزی رسید.اشرفی فردا در یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از بنگلادش می‌رود.

مرحله مقدماتی کامپوند زنان گیسا بایبوردی در مرحله مقدماتی با امتیاز ۶۸۷در رده سوم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست،در یک چهارم نهایی فردا به مصاف کمانداری از بنگلادش می‌رود.

تیم ریکرو مردان با امتیاز ۱۹۲۶در رده چهارم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست،روز چهارشنبه دریک چهارم نهایی به مصاف برنده تیم‌های بنگلادش و سودان می‌رود.

تیراندازی

علی دوستی در مجموع پنج راند امتیاز 118را ثبت کرد‌. وی در راند اول و دوم امتیاز 24، در راند سوم و چهارم امتیاز 23 و راند پنجم امتیاز 24 را  به دست آورد. به این ترتیب در پایان مرحله مقدماتی علی دوستی تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به نفرششم تا هشتم (119 امتیاز)، در جایگاه نهم ایستاد و از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

پاراتنیس روی میز

امین صادقیان و حمید رضا شیخ زاده در کلاس ۴، نشان نقره

مهدی معصومی و جواد فولادی  در کلاس ۵، نشان نقره

فاطمه محمدی و فاطمه اعتصامی‌نیا در کلاس ادغامی ۹ و ۱۰، نشان نقره

علیرضا یوسفی وزنه برداری

سابر زنان

 

 

امیر حقوقی وزنه برداری

رسول معتمدی وزنه برداری

محدثه حسینی جودو زنان

جودو

جودو

شنا

شمشیربازی اپه

شمشیربازی اپه

دیدگاه تان را بنویسید