از خود گذشتگی دمبله برای بارسلونا

از خود گذشتگی دمبله برای ماندن در بارسلونا مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا که پس از چند فصل ناموفق، با ورود ژاوی به این تیم عملکرد درخشانی را در فصل گذشته به ثبت رساند، نظر هواداران و مدیریت این تیم را برای تمدید قرارداد جلب کند. البته در ابتدا او تصمیم نداشت به هیچ وجه دستمزد خود را کاهش دهد و رفته رفته او این درخواست بارسلونا را پذیرفت تا در جمع شاگردان ژاوی ماندگار شود. اکنون رسانه‌های خارجی در رابطه با کاهش دستمزد این ستاره جوان شفاف سازی کرده‌اند که نشان می‌دهد دمبله برای ماندن در جمع آبی اناری‌ها از خود گذشتگی زیادی کرده است.

طبق ادعای نشریه اسپورت، دستمزد دمبله در قرارداد جدید، 16 میلیون یورو ناخالص است که با کسر مالیات به 8 میلیون یورو کاهش پیدا می کند. دستمزد قبلی دمبله 18 میلیون یورو خالص در سال بود.

همچنین بر اساس بندهای متغیر، دستمزد دمبله تا 10 میلیون یورو در سال نیز خواهد رسید. به این ترتیب دمبله در دو سال پیش رو می تواند 20 میلیون یورو خالص از بارسلونا دستمزد بگیرد که رقم قابل توجهی خواهد بود. رقم فسخ قرارداد دمبله نیز 50 میلیون یورو است. جالب اینکه بارسلونا تا دیروز نتوانسته قرارداد جدید دمبله را ثبت کند و با فعال کردن اهرم مالی چهارم موفق به انجام این کار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید