جی پلاس

ستاره جدید بارسلونا را بشناسید

باشگاه بارسلونا در حالی نتایج خوبی را در تور آمریکای خود کسب کرد که خریدهای جدید این تیم عملکرد درخشانی داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم بارسلونا که برای تور پیش فصل خود در آمریکا حضور دارد، طی چند بازی گذشته نتایجی خوبی را با درخشش ستاره‌های تازه وارد خود به دست آورده است تا توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند. بلوگرانا در آخرین بازی تدارکاتی خود نیز با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید که رده‌پای خریدهای جدید آبی اناری‌ها در این پیروزی نیز دیده می‌شود.

بارسلونا که در ماه‌های گذشته با مشکلات اقتصادی بسیار زیادی همراه بود، با برنامه‌های اقتصادی "خوان لاپورتا" و استفاده کردن از اهرم‌های اقتصادی مختلف موفق شد از این شرایط بحرانی عبور کرده و خرید‌هایی خوب و گران قیمتی از جمله رافینیا و لواندوفسکی را انجام دهد. اقدامی که ضمن برانگیختن تعجب بسیاری از رسانه‌های خارجی، حتی اعتراض بسیاری از چهره‌های مطرح فوتبال دنیا مثل "ناگلزمن" سرمربی بایرن مونیخ را هم به همراه داشت.

بارسلونا دمبله رافینیا

اکنون به واسطه عملکرد خوب بارسلونا در بازی‌های تدارکاتی، به نظر می‌رسد که حضور ستاره‌هایی چون رافینیا در خط حمله آبی اناری‌ها تاثیر بسیار مثبتی در روند تیم ژاوی داشته و باید به آینده کاتالان‌ها امیدوار بود، هرچند که فعلا رابرت لواندوفسکی فوق ستاره لهستانی بلوگرانا در دو سه بازی اول خود موفق به گلزنی کاری که در آن مهارت فوق‌ العاده‌ای دارد نشده است.

البته در این میان نباید از عملکرد درخشان عثمان دمبله ستاره جوان و البته پر حاشیه سال‌های قبل بارسلونا چشم پوشی کرد. دمبله در تور آمریکای بارسلونا بدون شک بهترین بازیکن تیم ژاوی بود، او در این تور 5 گل و دو پاس گل را به ثبت رسانده است تا تاثیرگذارترین بازیکن بارسا باشد. بعد از دمبله می‌توان به درخشش رافینیا اشاره کرد که دومین بازیکن تاثیرگذار بلوگرانا در تور آمریکا بود.

بارسلونا دمبله

ستاره برزیلی در این تور دو گل و سه پاس گل را به ثبت رساند که یک آمار درخشان برای او به شمار می‌رود. تک گل رافینیا برابر رئال مادرید نیز زمینه ساز پیروزی شاگردان ژاوی برابر کهکشانی‌ها در الکلاسیکو بود که محبوبیت این بازیکن را نزد هواداران بارسا دو چندان کرد. فرانک کسیه نیز از جمله بازیکنانی است که در فصل نقل و انتقالات از میلان به بارسا پیوست. او نیز در چند بازی گذشته رهبری خوبی در میانه زمین برای شاگردان ژاوی داشت و باید دید در آینده چه عملکردی از او به ثبت خواهد رسید.

دیدگاه تان را بنویسید